Loading ..
صفحه اول ویزای قبرس اروپایی

ویزای قبرس اروپایی

شرایط اخذ ویزای قبرس اروپایی

شرایطی که در رابطه با اخذ ویزای قبرس در ادامه می‌خوانید، براساس تجربیات کارشناسان پرواز نقره‌ای به شما اعلام می‌شود. قبل از اقدام برای دریافت ویزای قبرس، بهتر است شرایط خود را با کارشناسان پرواز نقره‌ای بررسی کنید. شرایط اخذ ویزای قبرس به شرح زیر می‌باشد :

ویزای قبرس ، شینگن نیست اما قوانین دریافت این ویزا دقیقا مطابق قوانین ویزای شینگن است. دارندگان ویزای قبرس آزادانه می‌توانند به کشورهای بلغارستان، رومانی و کرواسی سفر کنند. در مدت زمان ۷ روز کاری به درخواست ویزای قبرس پاسخ داده می‌شود و این ویزای برای ۱۴ روز معتبر می‌باشد. ویزای قبرس فقط در قالب تورهای گروهی صادر می‌شود و برای درخواست ویزای انفرادی قبرس نیز حتما باید دعوت‌نامه ارائه کنید.

نگاه کلی به اخذ ویزای قبرس :

  1. معمولا ویزای قبرس در قالب تورهای گروهی صادر می‌شود. اما می‌توانید با یک دعوتنامه معتبر نیز موفق به اخذ ویزای انفرادی قبرس شوید.
  2. دارندگان ویزای قبرس آزادانه می‌توانند به کشورهای بلغارستان، رومانی و کرواسی سفر کنند.
  3. در مدت ۷ روز کاری به درخواست ویزای قبرس پاسخ داده می‌شود و این ویزای برای ۱۴ روز نیز اعتبار دارد.
  4. در صورتی که قصد اخذ ویزای قبرس در قالب تورهای گروهی را دارید، لزومی به حضور در دفتر کارگزاری ویزای قبرس نیست اما اگر درخواست ویزای انفرادی کرده‌اید، حتما باید برای انگشت نگاری و تحویل مدارک به دفتر کارگزاری BLS مراجعه کنید.
  5. تاریخچه سفری متقاضیان ویزای قبرس در اخذ ویزای این کشور تاثیرگزار خواهد بود.
  6. در صورتی که دارای ویزای قبرس شمالی باشید، اخذ ویزای شینگن و دیگر ویزاهای معتبر برای شما سخت‌تر خواهد بود.
  7. ویزای قبرس از قوانین ویزای شینگن تبعیت نمی‌کند اما قوانین آن بسیار به قوانین ویزای شینگن نزدیک است.
  8. دلایل ریجکت ویزای قبرس کاملا با دلایل ریجکت ویزای شینگن مشابه است و برای درخواست مجدد، باید حدود ۶ ماه صبر کنید.
  9. مدارک ویزای قبرس باید به زبان انگلیسی ترجمه شود و لزومی به گرفتن تائیدیه دادگستری و امور خارجه برای مدارک ویزای قبرس نیست.

مراحل درخواست ویزای قبرس اروپایی

اقدام از طریق تورهای گروهی :

ویزای توریستی قبرس فقط در قالب تورهای گروهی صادر می‌شود. منظور از تورهای گروهی، اقدام از طریق آژانس‌های مسافرتی می‌باشد. فقط در یک صورت می‌توانید ویزای انفرادی قبرس دریافت کنید و آن هم ارائه دعوت‌نامه معتبر از یک شهروند این کشور می‌باشد.

تاریخچه سفری :

در کنار اقدام از طریق تورهای گروهی، تاریخچه سفری متقاضیان ویزای قبرس نیز یکی از تاثیرگزارترین پارامترهای اخذ ویزای قبرس می‌باشد. منظور از تاریخچه سفری، تعداد سفرهای خارجی نیست. بلکه قدرت و کیفیت ویزاهای دریافتی نیز از اهمیت بالایی برخودار هستند.

تمکن مالی :

تمکن مالی ویزای قبرس باید به دلار آمریکا صادر شود و توسط مدیر شعبه صادر کننده به مهر و امضاء برسد. مبلغ مورد نیاز تمکن مالی ویزای قبرس 10,000,000 تومان می‌باشد. البته در نظر داشته باشید که تمکن مالی زمانی معتبر است که حساب شما در ۳ ماه گذشته گردش قابل قبولی داشته باشد. (هرچه تعداد تراکنشات حساب شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای دریافت ویزای قبرس خواهید داشت)

نحوه اقدام برای درخواست ویزای قبرس :

در صورتی که دعوتنامه نداشته باشید، باید از طریق یک آژانس مسافرتی و در قالب تورهای گروهی اقدام کنید. اما اگر دعوتنامه دارید، شخص متقاضی به همراه کلیه مدارک باید به کارگزاری BLS در تهران مراجعه کند. توجه داشته باشید که برای ویزای گروهی قبرس نیازی به حضور شخص متقاضی و انگشت نگاری نیست اما برای درخواست ویزای انفرادی باید برای انگشت نگاری به کارگزاری ویزای قبرس مراجعه کنید.


مدارک مورد نیاز برای ویزای قبرس اروپایی

  • اصل پاسپورت متقاضی با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • ۲ قطعه عکس ۶x۴ با پس زمینه سفید
  • اصل و ترجمه شناسنامه متقاضی
  • اصل و ترجمه گواهی اشتغال به کار متقاضی
  • تمکن مالی با مانده حداقل 10,000,000 تومان
  • گردش ۶ ماهه اخیر حساب متقاضی
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای قبرس به همراه کلیه اطلاعات شخصی متقاضی
  • کلیه گذرنامه‌های قبلی متقاضی به منظور بررسی تاریخچه سفری (تا ۱۰ سال گذشته)
  • رزرو قطعی بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو قطعی هتل محل اقامت
  • ارائه دعوتنامه (در صورت وجود)

تعرفه ویزای قبرس اروپایی

با توجه به اینکه ویزای قبرس معمولا در قالب تورهای گروهی اقدام می‌شود، هزینه اخذ ویزا در هزینه تورهای گروهی قبرس گنجانده شده است. اگر دعوتنامه دارید و می‌خواهید گروهی اقدام کنید، ۲۰ یورو هزینه درخواست ویزای سینگل قبرس و ۶۰ یورو هزینه درخواست ویزای مولتیپل قبرس می‌باشد. این هزینه باید در کارگزاری BLS در تهران پرداخت شود.


پیگیری جواب

ویزای سینگل قبرس حداکثر برای مدت زمان ۱۴ روز معتبر می‌باشد. مدت اعتبار ویزای مولتیپل قبرس نیز به دعوتنامه ارائه شده متقاضی بستگی دارد. مدت زمان پاسخگویی به درخواست ویزای قبرس ۷ روز کاری می‌باشد.

ریجکت شدن ویزای قبرس اروپایی

دلایل ریجکت ویزای قبرس کاملا مشابه دلایل ریجکتی ویزای شینگن می‌باشد. رایج‌ترین دلایل ریجکت ویزای قبرس عدم اعتماد افسران ویزا به بازگشت متقاضیان، عدم توانایی در پرداخت هزینه‌های اقامت، ارائه مدارک دروغین و یا غیرواقعی، عدم توانایی در متقاعد کردن افسران ویزا از هدف سفر به قبرس و ارائه بیمه مسافرتی نامعتبر می‌باشد. برای رفع ریجکتی ویزای قبرس نیز نیازی به انجام هیچ کاری نیست و فقط کافیست ۶ ماه پس از ریجکتی مجددا درخواست خود را ارائه کنید.

شماره تماس جهت درخواست ویزای قبرس اروپایی

02634100



پرسش و پاسخ درباره ویزای قبرس اروپایی


، پرسش‌های خود در درباره ویزای قبرس اروپایی را ثبت کنید



پرسش‌های متداول درباره ویزای قبرس اروپایی


پرسش ؟ ویزای قبرس شمالی چقدر اعتبار داره؟
پاسخ سلام اعتبار ویزا بسته به نوع آن متغیر است و می‌تواند کوتاه مدت یا بلند مدت باشد. معمولا ویزای توریستی و کاری ۳۰ روزه و ویزای تجاری ۹۰ روزه است.

پرسش ؟ سلام وقت بخیر چرا بعد از گرفتن ویزای قبرس دیگه ویزای شینگن سخت تر میشه و اینکه تور تفریحی برای قبرس چقدر در میاد؟
پاسخ سلام چنین چیزی عجیب هست و احتمالش کمه و اینکه در حال حاضر شروع نرخی تور از 21/400/000 هست به بالا



قبرس

جمهوری قِبرِس کشوری جزیره‌ای است ، در شرق دریای مدیترانه که پایتخت آن نیکوزیا است. این کشور به دو بخش قبرس شمالی (بخش ترک‌نشین) و بخش یونانی‌نشین تقسیم می‌شود که در آن هردو زبان یونانی و زبان ترکی رسمی هستند. یونانی‌ها ارتودوکس و ترک‌های قبرس مسلمان هستند.  جزیره قبرس بعد از جزیره ساردنی و سیسیل سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه‌است و جمهوری قبرس از اعضای اتحادیه اروپا می‌باشد. قبرس از نقاط گردشگرپذیر مدیترانه‌است و در ۱ ژانویه ۲۰۰۸ به حوزه یورو پیوست. 

 بندر گیرنه - گیرنه (کیرنیا) یکی از شهرهای سواحل شمالی قبرس است که به بندر و قلعه ی تاریخی اش معروف است. این شهر یک بندر قدیمی دارد که اگر گذرتان به قبرس شمالی افتاد حتما باید از آن دیدن کنید، بندری که در احاطه ی کافه ها و رستوران هاست و بهترین جا برای امتحان طعم غذاهای محلی قبرس.

 ساحل لاک پشت - حتما انتظار دارید این ساحل پر از لاک پشت باشد؟ اینطور نیست؟ در فصل تابستان این ساحل ماسه ای و طولانی محل رفت و آمد لاک پشت های سبز رنگ می شوند که برای تخم گذاری خودشان را به اینجا می رسانند. مردم قبرس برای تفریح و استراحت به این ساحل می روند پس اگر دوست دارید به ساحلی بروید که بیشتر از توریستان مردم محلی را تماشا کنید این ساحل انتخاب مناسبی است.

دیوارهای تاریخی شهر فاماگوستا - دیوارهایی که در ابتدا بلند و نازک ساخته شدند تا از شهر در برابر حمله دشمنان محافظت کنند اما بعدها ونیزی ها بخش هایی به این دیوارها اضافه کردند تا به راحتی بتوانند برای حفاظت از شهر در برابر عثمانی ها آتش پرتاب کنند. برج و باروهای مارتیننگو (Martinengo) یکی از بهترین نمونه های معماری نظامی قرن ۱۶ در قبرس شمالی است.



© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مشاوران سفر می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ