Loading ..
صفحه اول ویزای دانمارک

ویزای دانمارک

شرایط اخذ ویزای دانمارک

افراد زیادی هستند که با اهداف گوناگون به دانمارک سفر می‌کنند. برای سفر به دانمارک باید اقدام به اخذ ویز کنیم. نوع نیاز افراد برای سفر و یا مهاجرت به دانمارک، تعیین کننده نوع ویزا برای آنها است. برای مثال افراد بسیاری به دنبال زندگی در دانمارک هستند. متقاضیان زیادی هستند که قصد دارند در کشور دانمارک تحصیل کنند. بر این اساس، هر فرد بر طبق نیاز خود، انواع آن را دریافت می‌کند. با این حال، بهترین نوع ویزای دانمارک، ویزای توریستی این کشور است. ویزای شینگن سه ماهه است. افرادی که این ویزا را دریافت می‌کنند ۹۰ روز می‌توانند در خاک دانمارک بمانند. این نوع از ویزا کوتاه مدت‌ محسوب می‌شود. بر این اساس، پس از طی کردن مراحل و مدارک مربوط به این نوع ویزا، باید در وقت سفارت دانمارک جهت انگشت‌نگاری و مصاحبه در سفارت دانمارک حضور پیدا کنید.

در هنگام ارسال مدارک، جهت درخواست ویزای دانمارک، باید نوع ویزای درخواستی خود را مشخص کنید و مدارک مربوط به آن را ارسال کنید. در صورتی که نوع ویزای شما نیازمند وقت سفارت باشد، در گزینه‌های آنلاین مربوط به درخواست ویزا، مشخص می‌شود. پس از آن در طی مراحل درخواست ویزا، زمان وقت سفارت دانمارک به شما اعلام خواهد شد. نوع ویزای که فرد متقاضی، درخواست می‌کند بر اساس نوع نیاز وی، مشخص می‌شود. ویزای توریستی انواع مختلفی دارد که در زیر به شما معرفی خواهند شد.


انواع ویزای دانمارک

دانمارک از سال ۲۰۰۱ به عضویت پیمان شینگن درآمد. از این‌رو، سفر به این کشور نیازمند اخذ ویزای شینگن از سفارت دانمارک در تهران است. ویزای توریستی، ویزای کوتاه مدتی است که دارنده آن حداکثر مدت ۹۰ روز می‌تواند در خاک کشورهای اروپایی عضو این پیمان، اقامت کند. طبق نوع نیاز، ویزای شینگن هم متفاوت است.

  • ویزای نوع A ویزای ترانزیت این کشور محسوب می‌شود. با اخذ ویزا از این نوع، تنها می‌توانید در فرودگاه دانمارک، عبور و مرور کنید.
  • ویزای نوع ‌B نوع دیگری از ویزای شینگن است که افراد با داشتن آن، می‌توانند از فرودگاه دانمارک خارج شوند.
  • ویزای نوع C ویزای توریستی محسوب می‌شود. این نوع ویزا برای توریست‌هایی که قصد گشت و گذار در دانمارک را دارند صادر می‌شود.
  • ویزای نوع D مختص تجار و بازرگانان است. این نوع ویزا برای افرادی صادر می‌شود که قصد تجارت در کشور دانمارک را داشته باشند.

برای درخواست ویزا، باید وقت سفارت دانمارک را تعیین کنید. زمانی که برای وقت سفارت به شما داده می‌شود برای ارائه حضوری مدارک و انجام مصاحبه است. در وقت سفارت دانمارک، در صورت نیاز انگشت‌نگاری و مصاحبه جهت مشخص شدن انگیزه فرد از درخواست ویزا نیز بررسی می‌شود.

ویزای دانمارک، توریستی و شرایط آن :

دریافت ویزای دانمارک از نوع توریستی، نیازمند اطلاعات درباره این کشور است. دانمارک جزو کشورهای زیبای اسکاندیناوی در شمال اروپا است. پایتخت دانمارک، کپنهاگ است. جمعیت کپنهاگ در حدود پنج و نیم میلیون نفر بوده و از نظر جغرافیایی جنوبی‌ترین کشور در اسکاندیناوی محسوب می‌شود. دانمارک در سال ۲۰۱۶ به عنوان شادترین کشور جهان شناخته شد. دانمارک دارای چندین کیلومتر نوار ساحلی زیبا است.

داشتن ویز از نوع توریستی، سبب می‌شود که به راحتی بتوانید به تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنید. برای اخذ ویزای توریستی دانمارک، باید درخواست خود را به سفارت این کشور در تهران، یا کارگزاری دانمارک تحویل دهید. روادید دانمارک برای ایرانیان در سفارت دانمارک صادر می‌شود. دانمارک در سال ۲۰۰۱ به اتحادیه اروپا پیوست و عضو شینگن شد. متقاضی دریافت ویزا از نوع توریستی، باید مدارک مورد نیاز این نوع ویزا را آماده کرده و برای ویزای توریستی دانمارک، درخواست بدهد. پس از آن، برای دریافت وقت مصاحبه در سفارت، اقدام کند. متقاضی سفارت دانمارک باید در تاریخ مشخص به سفارت این کشور مراجعه کند و فرم درخواستی ویزای توریستی را با مدارک مورد نیاز به سفارت این کشور تحویل دهد. اگر متقاضی برای اولین بار درخواست اخذ ویزای دانمارک را بدهد ویزای توریستی این کشور اگر تایید شود مدت آن از یک ماه، کمتر خواهد بود. اگر برای دومین بار این نوع ویزا، درخواست داده شود، می‌توان ویزای مولتی ۳ الی ۶ماهه درخواست کرد. با داشتن این نوع از ویزا، می‌توانید در مدت مجاز، به این کشور تردد کنید.

ویزای توریستی دانمارک به صورت تضمینی از طرف برخی موسسات پیشنهاد شده است. در مورد اخذ ویزای توریستی این نکته اهمیت دارد که هیچ تضمین و ضمانت صددرصدی جهت صدور روادید وجود ندارد. مشاور یا وکیل می تواند ریسک پرونده شما را کم کند. موسسات حقوقی معتبر مدارک و پرونده شما را بررسی می‌کنند و اگر نقصی در پرونده داشتید یا مدارک شما کامل نبود شما را از درخواست ویزای دانمارک، باز می‌دارند تا نقص موجود را برطرف کنید. اگر شما به موسسات مبلغی را بابت ضمانت برگشت پرداخته باشید و دعوتنامه توریستی در پرونده شما قرار بگیرد ویزا از تضمین بالایی برخوردار می‌شود. درخواست ویزا بدون دعوتنامه و بدون وثیقه ریسک بسیار بالایی دارد و ضمانتی برای آن، وجود ندارد. برای این کار قبل از اقدام حتما با مشاوران شرکت پرواز نقره‌ای تماس بگیرید.


مراحل درخواست ویزای دانمارک

اخذ ویزای دانمارک، شرایط خاصی دارد. در مرحله اول باید فرم درخواست متقاضی دانلود شود و پرینت آن تکمیل و امضا شود. در مرحله بعد، مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت و ثبت اطلاعات بیومتریک انجام شدود. سفارت دانمارک مثل بیشتر کشورهای اروپایی مراحل صدور ویزا مثل جمع‌آوری مدارک، ثبت اطلاعات بیومتریک و عودت گذرنامه را به کارگزار خدمات ویزا واگذار می‌کنند. تصمیم نهایی برای صدور ویزا در نهایت به عهده سفارت است.


مدارک مورد نیاز برای ویزای دانمارک

  • ارائه اصل گذرنامه معتبر و صفحه خالی برای درج کردن ویزا
  • ارائه اصل شناسنامه، کپی از همه صفحات و ترجمه‌ آن به زبان انگلیسی
  • ارائه اصل سند ازدواج یا طلاق. ارائه اصل ترجمه‌ سند ازدواج و کپی سند جهت دیدار همسر در دانمارک
  • ارائه اصل مدارک جهت اثبات کردن نسبت خانوادگی با معرف در دانمارک به علاوه کپی مدارک
  • تکمیل فرم درخواست ویزا با دقت و صحیح
  • ارائه یک قطعه عکس رنگی جدید تمام رخ با زمینه‌ روشن، ۴٫۵x۳٫۵ سانتی‌متر که ۸۰٪ آن از چهره تشکیل شده باشد.
  • ارائه دعوت‌نامه‌ از معرف در دانمارک با قید کردن نام و نام خانوادگی، شماره‌ی پرسنلی (CPR)، آدرس، تلفن، ایمیل، مدت و تاریخ تقریبی دیدار و توضیح در مورد پوشش هزینه‌های اقامت متقاضی در دانمارک. اگر دعوتنامه فرد آنلاین باشد، علاوه بر کد دعوت‌نامه، پرینت آن را هم باید همراه داشته باشید.
  • ارائه کپی واضح و خوانا از کارت اقامت یا پاسپورت دانمارکی که روی آن شماره پرسنلی  یا شماره خارجی (UDL) مشخص شده باشد.
  • ارائه کپی گواهی تغییر نام معرف در دانمارک. اگر معرفش نامش را تغییر داده باشد نیازمند این مدرک است.
  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل یا اشتغال به کار برای افراد شاغل یا محصل، به زبان انگلیسی با ذکر کردن تاریخ استخدام فرد، سمت، مدت مرخصی و تعهد بازگشت به کار بعد از پایان مرخصی. ارائه اصل و کپی کارت یا حکم بازنشستگی برای بارنشسته‌ها یا آخرین حکم بازنشستگی و یا آخرین فیش حقوقی بازنشستگی و ترجمه آن به زبان انگلیسی.
  • ارائه گردش حساب سه یا شش ماه اخیر که بانک آن را تایید کرده باشد.
  • ارائه اصل گذرنامه قبلی و فعلی و کپی آنها و ارائه نامه سفارت برای متقاضیانی که قبلا به دانمارک سفر کرده‌اند یا جواب مثبت یا منفی دریافت نموده‌اند.
  • ارائه اصل و کپی بیمه مسافرتی پزشکی برای روزهای اقامت در منطقه، جهت یک بار ورود به همه کشورهای شینگن، با پوشش حداقل سی هزار یورو که روی برگه‌ رسید بیمه‌نامه مشخص شود.
  • ارائه پاکت پستی متوسط با نام و نشانی متقاضی به عنوان گیرنده با ذکر کردن کدپستی مربوط که تمبر بر روی آن الصاق شده باشد.

تعرفه ویزای دانمارک

هزینه درخواست ویزای دانمارک در گروه مسافرتی پرواز نقره‌ای ، 400 یورو (200 یورو از این مبلغ، پس از ویزا شدن از متقاضی اخذ می‌شود.) است. این هزینه شامل پر کردن فرم ویزای دانمارک، تعیین وقت سفارت، رزرو بلیط رفت و برگشت، واچر هتل و بیمه مسافرتی می‌باشد. توجه داشته باشید که پرداخت کلیه هزینه‌های داخل سفارت به عهده متقاضی می‌باشد.


پیگیری جواب

حدودا بین ۱۴ تا ۲۱ روز کاری بعد از حضور در دفتر کارگزاری ویزای دانمارک، جواب آن برای شما صادر می‌شود. برای دریافت جواب ویزای دانمارک شخص متقاضی حتما باید به همراه کارت شناسنایی و رسید دریافتی به دفتر VFSGlobal مراجعه کنند.

ریجکت شدن ویزای دانمارک

رایج ترین دلیل ریجکت ویزای دانمارک، نداشتن دعوت نامه از شهروندان این کشور است. رایج ترین دلایل ریجکت ویزای دانمارک، به شرح زیر می‌باشد: عدم ارائه دعوتنامه عدم توانایی در متقاعد کردن افسران ویزا از هدف سفر به دانمارک عدم توانایی در پرداخت هزینه های اقامت در دانمارک ارائه مدارک غیر واقعی و یا دروغین ارائه بیمه مسافرتی نامعتبر رفع ریجکت ویزای دانمارک و اعتراض به رد شدن آن : رفع ریجکتی برای ویزای دانمارک وجود ندارد. شما ۶ ماه پس از ریجکتی، با برطرف کردن نواقص پرونده خود باید دوباره درخواست ویزای دانمارک را ارسال کنید. نحوه اعتراض به ریجکت ویزای دانمارک نیز در انتهای نامه ریجکتی نوشته شده است. شما باید اعتراض خود را در قالب ایمیل و یا نامه به سفارت این کشور تحویل دهید.

شماره تماس جهت درخواست ویزای دانمارک

02634100



پرسش و پاسخ درباره ویزای دانمارک


، پرسش‌های خود در درباره ویزای دانمارک را ثبت کنید



پرسش‌های متداول درباره ویزای دانمارک


پرسش ؟ هزینه ویزای دانمارک چقدر است؟‌
پاسخ طبیعتاْ نمی‌توان درباره هزینه ویزا برای دانمارک رقم مشخصی را معین کرد زیرا قیمت ویزای دانمارک با توجه به نوع ویزا متغیر است. در واقع هر نوع از ویزا قیمت و هزینه خاص خود را دارد و تنها پس از مشاوره می‌توان در این خصوص رقم مشخصی را تعیین کرد.

پرسش ؟ سلام وقت بخیر آیا تحصیل در دانمارک رایگان است؟
پاسخ سلام و عرض ادب دوست گرامی متاسفانه خیر و شهروندان این کشور نیز برای تحصیل هزینه پرداخت می‌نمایند.

پرسش ؟ من ساکن آمریکا هستم و برای کاری به دانمارک ویزا شدم. آیا امکانش هست برای مادرم که در ایران هستن درخواست ویزا بدهم؟ دعوت نامه ای نداریم ولی من میتونم هزینه های مربوط به مادرم رو متحمل بشم. هدفم دیدار هست در دانمارک آیا شانسی هست؟
پاسخ سلام درخواست ویزای شینگن برای بار اول احتیاج به دعوتنامه و یا سابقه سفری شینگن دارد. اگر ندارند باید با تور گروهی اقدام کنند که تا احتمال ویزا شدن بالا باشد.

پرسش ؟ سلام با دعوتنامه دوست خانوادگی میشه درخواست ویزا کرد و اینکه نوع واکسن مهمه؟
پاسخ سلام بله میشه درخواست داد و غیر از واکسن های ایرانی همه واکسن ها مورد قبول هست.



دانمارک

پادشاهی دانمارک کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی ، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به حوزه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند. 
جزایر فارو و گرینلند بخشی از پادشاهی دانمارک به‌شمار می‌آیند اما به ترتیب در سال‌های ۱۹۴۸ و ۱۹۷۹ به آن‌ها خودگردانی اعطا شده‌است. دانمارک جنوبی‌ترین کشور اسکاندیناوی است و تنها مرزی که دارد با کشور آلمان است. پلی دریایی به نام پل اورسوند ، دانمارک را به سوئد متصل می‌کند. 
دانمارک از اعضای مؤسس سازمان ملل و ناتو است. کشور دانمارک دارای دولت رفاه‌است و از نظر کم بودن اختلاف درآمد مردم ، در رتبه اول جهان قرار دارد. دانمارک از نظر درآمد سرانه در رتبه هفتم جهان قرار دارد و در بررسی‌های سالانه ، مردم آن مکرراً به عنوان «راضی‌ترین» مردم جهان اعلام می‌شوند و همچنین در سال ۲۰۱۶ شرکت یونیورسام با انتشار شاخص سالانه شادی ، کشور دانمارک را در رتبه نخست شادترین و راضی‌ترین نیروی کار در دنیا قرار داد. این کشور به عنوان کشوری با کمترین فساد اداری در جهان به‌شمار می‌آید.

نیهاون کپنهاگ دانمارک Nyhavn - نیهاون کپنهاگ دانمارک یا بندر جدید در واقع غرق در تاریخ طولانی است. ساختمان های رنگارنگ اطراف آب را پوشانده و به تاریخچه کشتی های کوچک اشاره دارند. مانند بسیاری از بنادر، این نوار دارای تاریخ غنی است. نویسنده دانمارکی هانس کریستین اندرسن نیز خانه خود را در نیهاون ساخت. این بندر هم اکنون تمیز شده و مکانی بسیار دوست داشتنی برای گردش و قدم زدن است.

باغ های تیوولی کپنهاگ دانمارک Tivoli Gardens - این جاذبه شماره 1 جاذبه های گردشگری  دانمارک است. یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شناخته شده در اروپا، یعنی باغ های تیوولی در سال 1843 تاسیس شد. باغ های تفریحی در آن زمان بسیار نامنظم بودند ولی باغ کپنهاگ به خصوص دوست داشتنی بود. علاوه بر فراهم کردن مکانی برای تماشای شکوفه های زیبا، این باغ ها به یک مرکز مهم اجتماعی و یک مجرای خلاقانه برای بسیاری از گروه های نمایشی تبدیل شدند. امروزه مردم به دلایل مشابه و همچنین تفریحات متعدد، بازیها، مغازه ها و رستوران ها از آنجا بازدید می کنند. این سایت همچنین میزبان بسیاری از جشنواره های فصلی است که به طور معمول جمعیت زیادی را به خود جلب می کند.



© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مشاوران سفر می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ