Loading ..

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور کوش آداسی ترکیه تکمیل ظرفیت

بازدید از کوش آداسی - 6 روز کوش آداسی

اقامت: هتل و ریزورت لو بلو ( هتل پنج ستاره )

بازدید از کوش آداسی نگین زیبای کشور ترکیه
حرکت از تهران ، تهران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

ایران ایرتور
هواپیمایی ایران ایرتور


خدمات تور کوش آداسی ترکیه


ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)
بیمه مسافرتی
راهنمای فارسی زبان همراه تور
6 وعده صبحانه 6 وعده نهار 6 وعده شام

تور کوش آداسی ترکیه ، 6 روز کوش آداسی ، هتل و ریزورت لو بلو ، سفر انفرادی 7 روزه ویژه زمستان 1402 ( 7 روز و 6 شب ) هوایی

شرایط و مقررات مهم

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.
با نزدیک شدن به تاریخ حرکت ، امکان افزایش قیمت بلیط توسط شرکت هواپیمایی وجود دارد ، لذا پیشنهاد می کنیم در صورت قطعی بودن سفر خود ، هرچه سریع تر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید ، تهیه بلیط را می توانید به همکاران مشاوران سفر بسپارید و یا شخصاً نسبت به تهیه بلیط اقدام فرمایید.
هتل های این تور طبق جدول فوق رزرو شده اند ، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته در هتل ها ، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده همسفران است.
تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری یا کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود به کشور مقصد) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده همسفران محترم است.
هزینه بار اضافی در پروازهای بین المللی و پروازهای داخلی کشورها بر عهده مسافر می باشد ، لطفا در هنگام ثبت نام ، مقدار بار مجاز خود را سوال نمایید.
این تور بصورت اختصاصی در تاریخ مورد نظر همسفران ، بصورت گروهی یا انفرادی قابل اجرا می باشد.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

دارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی
کرم ضدآفتاب
عینک آفتابی
کلاه نقاب‌دار
حوله و لباس شنا

برای تور کوش آداسی ترکیه چه مدارکی لازم داریم؟

اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر
داشتن کارت واکسن دو دوز

در تور کوش آداسی ترکیه چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

بازدید از کوش آداسی نگین زیبای کشور ترکیه

دانستنی‌های تور کوش آداسی ترکیه

آیا پس از اینکه تور کوش آداسی ترکیه را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در tripadvisors.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور کوش آداسی ترکیه واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور کوش آداسی ترکیه شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور کوش آداسی ترکیه را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور کوش آداسی ترکیه می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور کوش آداسی ترکیه چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور کوش آداسی بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای کوش آداسی در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز کوش آداسی ، مسافت پرواز ، درجه هتل کوش آداسی ، خدماتی که هتل کوش آداسی به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور کوش آداسی هستند. برای اطلاع از قیمت تور کوش آداسی بهترین راه این است به سایت tripadvisors.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی tripadvisors.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور کوش آداسی به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور کوش آداسی ترکیه چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور کوش آداسی ترکیه بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای کوش آداسی تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی با توجه به شرایط آب و هوای کوش آداسی فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که کوش آداسی خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به کوش آداسی سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان کوش آداسی را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری کوش آداسی و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان کوش آداسی را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان کوش آداسی چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری کوش آداسی را بخرید چون معمولا وقتی تورهای کوش آداسی از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری کوش آداسی از جمله تورهای ارازن کوش آداسی هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان کوش آداسی انتخاب هتل های ارزان کوش آداسی و پروازهای ارزان کوش آداسی است. هتل های 3 ستاره کوش آداسی و هتل های 2 ستاره کوش آداسی از جمله هتل های ارزان کوش آداسی هستند. همچنین پروازهای چارتری کوش آداسی هم در مقایسه با پروازهای دیگر کوش آداسی خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان کوش آداسی باید پروازهای چارتری ارزان کوش آداسی را با هتل های ارزان کوش آداسی رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به کوش آداسی در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان کوش آداسی باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای کوش آداسی نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای کوش آداسی و هتل های کوش آداسی خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان کوش آداسی را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان کوش آداسی این است که تور زمینی کوش آداسی را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس کوش آداسی و یا بلیط قطار کوش آداسی در کنار هتل های ارزان کوش آداسی می‌توانید با تور ارزان به کوش آداسی سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا کوش آداسی وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور کوش آداسی ترکیه چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور کوش آداسی فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور کوش آداسی به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور کوش آداسی هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در کوش آداسی ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور کوش آداسی باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور کوش آداسی گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان کوش آداسی سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور کوش آداسی همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان کوش آداسی را خریداری نمایید

آفر تور کوش آداسی ترکیه چیست؟

آفرهایی که tripadvisors.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان کوش آداسی به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور کوش آداسی در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور کوش آداسی را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر کوش آداسی در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور کوش آداسی ترکیه لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 کوش آداسی نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور کوش آداسی خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری کوش آداسی باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که tripadvisors.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور کوش آداسی لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور کوش آداسی ترکیه

امتیاز مسافران به تور کوش آداسی ترکیه


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور کوش آداسی ترکیه را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور کوش آداسی ترکیه
نظری ثبت نشده است


دانستنی های کوش آداسی

دانستنی های کوش آداسی

کوش‌آداسی یکی از پر طرفدارترین شهرهای بندری بخش مدیترانه‌ای ترکیه است ، بنابراین اغلب مواردی که در این شهر خواهید دید به آفتاب ، دریا و تعطیلات سرگرم کننده خلاصه می‌شود.این شهر بخاطر خریدهای ارزان قیمت و سرگرم کننده بودنش شهرت دارد.

در چند دهه ی اخیر این شهر به مقصدی محبوب در میان تمام مردم جهان به خصوص اروپایی ها مبدل شده که بخش زیادی از آن به لطف توسعه ی زیرساخت های گردشگری بوده است.
خوشبختانه توسعه ی هتل ها در اطراف شهر و سواحل آن به خوبی صورت پذیرفته است. با تمام این موارد کوش آداسی تنها محدود به مناطق شنی نمی شود.
این شهر ، تاریخی نسبتا غنی دارد که امروزه می توان آثار به جامانده از دوران گذشته را در برخی نقاط آن مشاهده کرد. همه ی این موارد را در کنار مواهب طبیعی و مناطق توسعه یافته ی شهری قرار دهید تا به ارزش این مقصد جذاب بیشتر پی ببرید.
اطلاعات ضروری:
اختلاف ساعت با تهران: ۱:۳۰-
زبان رسمی: ترکی
واحد پول: لیر ترکیه
نوع برق شهری: ۲۲۰ ولت/۵۰ هرتز (دوشاخه نوع C ، F)
پیش شماره کشور: ۹۰+
پیش شماره شهر: ۲۵۶
شماره اضطراری: ۱۱۲
آب و هوا:
سواحل دریای اژه و مدیترانه هر دو آب و هوای معمول مدیترانه ای با زمستان های معتدل و تابستان های داغ دارند. در طول تابستان (جولای و آگوست) میانگین دمای هوا اغلب تا بالای ۳۰ درجه سانتی گراد بالا می رود. بارش باران در فصل تابستان بعید به نظر می رسد اما در طول زمستان می توان انتظار بارش های مکرر را داشت. اگرچه آیدین مرکز استان آیدین در نزدیکی کوش آداسی واقع شده است ، اما آب و هوای این شهر به ازمیر شباهت بیشتری دارد.
مواد غذایی:
هزینه صبحانه مقرون به صرفه: ۱۰ لیر (۱۱ هزار تومان)
هزینه ناهار مقرون به صرفه: ۱۵ لیر ( ۱۶ هزار تومان در رستوران های ارزان قیمت)
هزینه شام دو نفره مقرون به صرفه: ۵۰ لیر ( ۵۳ هزار تومان رستوران های سطح متوسط )
مک دونالد: ۱۵ لیر (۱۶۰۰۰ تومان)
آب معدنی کوچک: ۰.۸۴ لیر(۹۰۰ تومان)
آب معدنی ۱.۵ لیتری: ۱.۲۲ لیر(۱۳۰۰ تومان)
اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید ، بسته به اینکه به کدام سبک از غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید ، می توانید مواد غذایی مورد نیاز یک هفته تان را با پرداخت به ترتیب حدود ۹۹ و ۱۳۰ لیر( ۱۰۳ تا ۱۳۷ هزار تومان) ترکیه تهیه کنید.
به یاد داشته باشید محاسبه قیمت ها بر اساس میزان کالری استاندارد و مواد غذایی مورد نیاز یک انسان سالم و بالغ تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه ، برنج سفید ، گوشت قرمز گاوی ، تخم مرغ ، شیر (سبک غربی) ، سینه ی مرغ (پوست کنده و بدون استخوان) ، پنیر محلی (سبک غربی) ، سیب درختی ، موز ، پرتقال ، گوجه فرنگی ، سیب زمینی ، پیاز و کاهو می شود. مسلم است که اگر مواد بیشتری نیاز دارید ، باید هزینه ی بیشتری بپردازید.
حمل و نقل:
لیت تک سفره اتوبوس۲ لیر(حدود ۲۰۰۰ تومان)
تعرفه عادی تاکسی ۴ لیر(حدود ۴۰۰۰ تومان)
تعرفه هر 1 کیلومتر جابجایی با تاکسی ۳.۵۰ لیر(۳۷۰۰ تومان)
تعرفه عادی ۱ ساعت انتظار تاکسی ۲۷.۵۰ لیر(۲۹ هزار تومان)
در ساعاتی مشخص از تاکسی استفاده نکنید
تاکسی مترها بین ساعات ۱۲ ظهر تا ۶ عصر به صورت دو برابر کرایه را حساب می کند. به هیچ وجه در طی این ساعات از تاکسی استفاده نکنید.
از جمعه بازار خرید کنید.
جمعه بازار شهر کوش آداسی جایی است که می توانید میوه ها و سبزیحات تازه و مواد غذایی دیگر را با قیمتی بسیار کم خریداری نمایید. نکته ی مهم اینکه این قیمت ها در طول صبح بالا هستند و در هنگام نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بسیار افت می کنند.
جاذبه ها:
جزیره کبوتر (Güvercin Ada):
جزیره کبوتر از بندر کوش آداسی حدود ۳۵۰ متر فاصله دارد. در این جزیره می توان باقی مانده های یک دژ نظامی قرن سیزدهمی بیزانس را تماشا کرد (این قلعه بعدها به آشیانه دزدان دریایی تبدیل شد).
دیواره های این قلعه که مانند حصار کل جزیره به نظر می رسد بعدها در قرن نوزدهم میلادی به آن اضافه شد. اگر دنبال مکانی برای قدم زدن کنار دریا هستید ، این جزیره برای این کار بسیار مناسب است. خوشبختانه برای رفع خستگی هم یک کافه در جزیره کبوتر یافت می شود. برای یک غروب آفتاب می توانید روی این مکان حساب باز کنید.
ناحیه بندرگاه:
می توانید بیشتر گردشگرانی را که از کوش آداسی دیدن می کنند در ناحیه بندرگاه پیدا کنید. کاروانسرایی در این مکان وجود دارد که تاریخ ساخت آن به سال ۱۶۱۸ میلادی باز می گردد.
این مکان در دهه ۶۰ میلادی بازسازی شد و امروزه به عنوان هتل باشگاهی کاروانسرا از آن استفاده می شود. درست در جنوب غربی بندرگاه هنوز هم می توان خانه های شاهزاده الواری قرن نوزدهمی را که سبک معماری سنتی منطقه است مشاهده کرد.
به علاوه ناحیه بندرگاه بازاری دارد که می توان انواع سوغاتی های ترکی را در آن پیدا کرد. این بازار روبروی بارانداز بندر قرار دارد.
ساحل بانوان (Kadınlar Denizi):
ساحل بانوان یا لیدیز در دو کیلومتری جنوب کوش آداسی قرار دارد و یکی از محبوب ترین سواحل شنی این ناحیه به شمار می رود. خوشبختانه تفریحات زیادی برای سرگرم شدن در این ساحل وجود دارد.
از ورزش های آبی و میل کردن نوشیدنی های خوشمزه در کافه ها گرفته تا کرایه یک چتر و لمیدن روی شن های ساحل همه و همه برای لذت بردن گردشگران امکانپذیر است. در طول تابستان می توان تعداد زیادی از خانواده های محلی و گردشگران خارجی را در این مکان مشاهده کرد.
روزهای عادی هفته طی ماه های جولای و آگوست کمی خلوت تر است اما باز هم نباید انتظار داشته باشید ساحل لیدیز را خالی از جمعیت ببینید.
پریه نه (Priene):
پریه نه منطقه ای مسکونی در ترکیه بود که در دوران یونان باستان ساخته شده است و علاوه بر ارزش تاریخی که دارد ، چشم اندازهای کوهستانی زیبایی را هم ارایه می دهد. دوران رونق این بندر باستانی بین سال های ۳۰۰ تا ۴۵۰ قبل از میلاد مسیح بود.
در آن زمان تجارت بخش مهمی از اقتصاد این ناحیه را تشکیل می دهد. لای گیری رودخانه Meander باعث متروکه شدن شهر در قرن دوم پس از میلاد شد. معبد آتنا با سبک معماری کلاسیک یونانی را می توان ستاره گردشگری این مکان دانست.
پریه نه برای سفری یک روزه بسیار مناسب است ، به خصوص اگر آین سفر را با دیدار از شهر باستانی ملط ترکیب کنید. پریه نه در ۴۰ کیلومتری جنوب کوش آداسی قرار دارد.
ملط (Miletus):
مانند پریه نه ، ملط هم یکی دیگر از بنادر بزرگ باستانی دوران هلنیستی بود. این بندر تا دوران سلجوقیان در قرن چهاردهم میلادی رونق داشت. این موضوع بدین معنی است که ما می توانیم ترکیب دوره های مختلف زمانی را در اینجا مشاهده کنیم.
در طول بازدیدتان حتما از تئاتر بزرگ با ۱۵۰۰۰ صندلی و چشم اندازی عالی دیدن کنید. تاریخ این بنا به زمان یونان باستان باز می گردد اما یک بار توسط رومیان به طور کامل بازسازی شد.
درست در بالا دست تئاتر بخشی از دیواره های قلعه بیزانس و در شرق آن باقی مانده های معبد آپولو قرار دارند. حمام فاستینا در جنوب و کاروانسرای سلجوقی از دیگر جاذبه های این مکان به شمار می روند. شهر ملط در ۶۲ کیلومتری جنوب کوش آداسی واقع شده است.
دیدیما (Didyma):
مرکز مذهبی هلنیست در گذشته میزبان پناهگاه افسانه ای دیدمیما و دومین معبد بزرگ جهان بود. بخش قابل توجهی از معبد آپولو سالم مانده است به گونه ای که هنوز هم می توان ستون های مستحکم (این ستون ها ۱۲۲ عدد بودند) آن را مشاهده کرد.
این معبد یکی از محافظت شده ترین معابد یونانی در ترکیه به شمار می رود. پناهگاه مذهبی دیدیما در دنیای کلاسیک باستان از بالاترین درجه ی اهمیت (پس از پناهگاه مذهبی یا اوراکل دلفی) برخوردار بود. در سفرتان به کوش آداسی حتما از این مکان دیدن کنید. دیدیما در ۷۷ کیلومتری جنوب کوش آداسی قرار دارد.
کیرازلی (Kirazli):
روستای عجیب و جالب کیرازلی در میان باغ های انگور و مزارع سرسبز احاطه شده است. بودن در این مکان احساسی بی انتها را به شما منتقل می کند. این روستا مکانی عالی برای یک بعدازظهر گشت و گذار در میان کوچه هایی با خانه های ردیف شده ی سنتی و سرک کشیدن در میان نبض آرام زندگی روستایی ترکیه است.
تعدادی رستوران و کافه ی دوست داشتنی در اینجا وجود دارد ، بنابراین می توانید مدتی را به استراحت کردن و تفکر بپردازید.
اگر یگ گردشگر غذایی هستید بهتر است روز شنبه که بازار کشاورزان در روستا برپا می شود به این مکان سفر کنید. در اینجا می توانید محصولات تازه و بسیار خوبی را تهیه کنید. کیرازلی ۱۰ کیلومتر از جنوب کوش آداسی فاصله دارد.
شبه جزیره دیلک:
شبه جزیره دیلک مملو از مناظر کوهستانی باشکوه و چشم اندازهای ناهموار ساحلی است. این پارک ملی که دسترسی بسیار آسانی هم دارد در ۲۶ کیلومتر شهر کوش آداسی واقع شده است. تعداد زیادی ساحل برای شنا کردن و گرفتن حمام آفتاب وجود دارد.
ساحل آیدین لیک تنها یکی از چندین ساحل شبه جزیره دیلک است که می توانید برای پرداختن به چنین تفریحاتی از آن بهره ببرید. غار زئوس (Zeus Maǧarası) جاذبه ی توریستی پرطرفدار دیگری است که در این شبه جزیره انتظار شما را می کشد.
همچنین اگر به پیاده روی علاقمند هستیند ، فرصت این کار در شبکه ای از پارک ها که به مسیرهای جنگلی ارتباط دارند برای شما وجود دارد. اگر به طبیعت گردی علاقمند هستید ، در طول سفر به کوش آداسی مکانی بهتر از شبه جزیره دیلک برای این امر وجود ندارد.



  • جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی

    کوش‌آداسی در ۷۱ کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع شده‌است و بر اساس سرشماری سال ۲۰۰۸ میلادی ۵۸٬۶۵۰ نفر و بر اساس برآوردهای سال ۲۰۰۹ میلادی ۶۲٬۶۳۷ نفر جمعیت دارد. این شهرستان که از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه ‌است در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر ، افسوس ، مریم آنا (خانه مریم) ، میلت ، دیدیم ، پاموک کاله ، مارماریس و بودروم قرار دارد. بندر کوش آداسی به علت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که به ترکیه مسافرت می‌کنند ، از جذابیت خاصی برخوردار است. از بندر کوش آداسی در ماه‌های بهار و تابستان سفرهای منظم با قایق‌های موتوری به جزیره یونانی ساموس برگزار می‌شود. قایق‌های تفریحی مدرن که تورهای آبی را برگزار می‌کنند زیبایی خاصی به این بندر بخشیده‌اند. بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه می‌باشد.





© 2024 - 1402 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مشاوران سفر می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ