Loading ..

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور مارماریس ترکیه تکمیل ظرفیت

تفریح در مارماریس - 7 روز مارماریس

اقامت: هتل گرین نیچر دیاموند مارماریس ( هتل پنج ستاره )

بازدید از نگین کشور ترکیه مارماریس
حرکت از تهران ، تهران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

معراج
هواپیمایی معراج


خدمات تور مارماریس ترکیه


ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)
اجرای گشت‌های اعلام شده + پرداخت ورودیه‌ها (پرداخت هزینه برنامه‌های اختیاری به‌عهده همسفران است)
بیمه مسافرتی
راهنمای فارسی زبان همراه تور
6 وعده صبحانه 6 وعده نهار 6 وعده شام

تور مارماریس ترکیه ، 7 روز مارماریس ، هتل گرین نیچر دیاموند مارماریس ، سفر گروهی 7 روزه ( 7 روز و 6 شب ) هوایی

شرایط و مقررات مهم

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.
با نزدیک شدن به تاریخ حرکت ، امکان افزایش قیمت بلیط توسط شرکت هواپیمایی وجود دارد ، لذا پیشنهاد می کنیم در صورت قطعی بودن سفر خود ، هرچه سریع تر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید ، تهیه بلیط را می توانید به همکاران مشاوران سفر بسپارید و یا شخصاً نسبت به تهیه بلیط اقدام فرمایید.
هتل های این تور طبق جدول فوق رزرو شده اند ، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته در هتل ها ، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده همسفران است.
تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری یا کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود به کشور مقصد) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده همسفران محترم است.
هزینه بار اضافی در پروازهای بین المللی و پروازهای داخلی کشورها بر عهده مسافر می باشد ، لطفا در هنگام ثبت نام ، مقدار بار مجاز خود را سوال نمایید.
این تور بصورت اختصاصی در تاریخ مورد نظر همسفران ، بصورت گروهی یا انفرادی قابل اجرا می باشد.
برای راحتی همسفران ، معادل ریالی مبالغ ارزی جدول فوق ( به نرخ روز ) از همسفران عزیز دریافت خواهد شد.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

دارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی
کرم ضدآفتاب
عینک آفتابی
کلاه نقاب‌دار
حوله و لباس شنا
یک دست لباس اضافه
بالش گردنی

برای تور مارماریس ترکیه چه مدارکی لازم داریم؟

اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر

در تور مارماریس ترکیه چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

بازدید از نگین کشور ترکیه مارماریس

دانستنی‌های تور مارماریس ترکیه

آیا پس از اینکه تور مارماریس ترکیه را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در tripadvisors.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور مارماریس ترکیه واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور مارماریس ترکیه شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور مارماریس ترکیه را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور مارماریس ترکیه می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور مارماریس ترکیه چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور مارماریس بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای مارماریس در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز مارماریس ، مسافت پرواز ، درجه هتل مارماریس ، خدماتی که هتل مارماریس به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور مارماریس هستند. برای اطلاع از قیمت تور مارماریس بهترین راه این است به سایت tripadvisors.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی tripadvisors.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور مارماریس به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور مارماریس ترکیه چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور مارماریس ترکیه بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای مارماریس تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به مارماریس با توجه به شرایط آب و هوای مارماریس فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که مارماریس خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به مارماریس سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان مارماریس را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری مارماریس و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان مارماریس را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان مارماریس چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری مارماریس را بخرید چون معمولا وقتی تورهای مارماریس از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری مارماریس از جمله تورهای ارازن مارماریس هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان مارماریس انتخاب هتل های ارزان مارماریس و پروازهای ارزان مارماریس است. هتل های 3 ستاره مارماریس و هتل های 2 ستاره مارماریس از جمله هتل های ارزان مارماریس هستند. همچنین پروازهای چارتری مارماریس هم در مقایسه با پروازهای دیگر مارماریس خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان مارماریس باید پروازهای چارتری ارزان مارماریس را با هتل های ارزان مارماریس رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به مارماریس در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان مارماریس باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای مارماریس نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای مارماریس و هتل های مارماریس خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان مارماریس را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان مارماریس این است که تور زمینی مارماریس را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس مارماریس و یا بلیط قطار مارماریس در کنار هتل های ارزان مارماریس می‌توانید با تور ارزان به مارماریس سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا مارماریس وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور مارماریس ترکیه چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور مارماریس فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور مارماریس به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور مارماریس هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در مارماریس ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور مارماریس باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور مارماریس گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان مارماریس سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور مارماریس همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان مارماریس را خریداری نمایید

آفر تور مارماریس ترکیه چیست؟

آفرهایی که tripadvisors.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان مارماریس به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور مارماریس در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور مارماریس را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر مارماریس در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور مارماریس ترکیه لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 مارماریس نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور مارماریس خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری مارماریس باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که tripadvisors.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور مارماریس لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور مارماریس ترکیه

امتیاز مسافران به تور مارماریس ترکیه


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور مارماریس ترکیه را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور مارماریس ترکیه
نظری ثبت نشده است


دانستنی های مارماریس

دانستنی های مارماریس

مارماریس منطقه‌ای است در مجاورت دریای مدیترانه و اژه که با کوهستان‌های جادویی محصور شده است. این شهر در جنوب غربی ترکیه بوده و از شمال به خلیج گکوا از جنوب با دریای مدیترانه از شرق با شبه جزیره داتچا و از غرب با دریاچه کوی جییز ارتباط دارد.

مارماریس منطقه ای است در مجاورت دریای مدیترانه و اژه که با کوهستان های جادویی محصور شده است. این شهر در جنوب غربی ترکیه بوده و از شمال به خلیج گکوا از جنوب با دریای مدیترانه از شرق با شبه جزیره داتچا و از غرب با دریاچه کوی جییز ارتباط دارد. قدمت این شهر به شش قرن قبل از میلاد مسیح بازمی گردد و در زمره شهرهایی است که بیشترین بازدیدکنندگان ترکیه را به خود جذب می کنند. فراوانی گردشگاههای موجود در کناره سواحل طولانی ، وجود بنادر طبیعی ، نزدیکی به شهرهای آنتیک ، زیبایی های طبیعی ، گیاهان گرمسیری ، نوار ساحلی با صخره هایی بزرگ ، غارهای زیبا ، آب زلال و فیروزه ای ، امکانات تور آبی ، بنادر مدرن کشتیهای تفریحی ، امکانات مناسب خلیج برای هر نوع ورزشهای آبی ، از هتلهای 5 ستاره تا پانسیونهای بسیار خوب ، شهری رویایی را بوجود آورده است که هم گردشگران با هر نوع سلیقه می توانند تعطیلات دلخواه خود را در آنجا بگذرانند.همچنین این شهر یکی از مهمترین مراکز تجمع کشتی ها در ترکیه و همچنین مرکزی برای مسابقات اتومبیل رانی است.
علاوه بر اینکه. ماماریس بواسطه داشتن آب و هوای مدیترانه ای در زمستان نیز دارای هوای معتدل بوده و امکان شنا کردن وجود دارد. همچنین کوههای مرتفع و بهم فشرده و جنگلهای کاج اطراف خود و درختان چنار پهن برگ و درختان کمیاب ، پوشش گیاهی مارماریس را تشکیل می دهد.
ماماریس که تا چندی پیش با ماهیگیری ، صنایع ابری و گیاهان معطر خود مشهور بود امروز بصورت یک شهر و مرکز توریستی بزرگی در آمده است.
امروزه بواسطه بنادر طبیعی برای کشتی های تفریحی دریای مدیترانه ، در کارخانجات کشتی سازی خلیج یالانجی نیز تعمیر و نگهداری کشتی های تفریحی انجام می پذیرد.
هتل های برگزیده شهر مارماریس:
هتلهای‏الگانس‏ایش
هتل ماماریس ریزورت
هتل رند ستیا
گرین نیچر
هتل‏مارتی‏ریزورت
هتل‏ماریتایم‏گرن
دولوکس پینتا پارک
هتلهای آکواریوم
کلوپ ویوا
هتل اینترمر
آپارتمان نام
هتل آرت مارماریس
بلو بی پلاتینام
هتل هاوایی 2
هتل مارکیز
سکونت اولیه در مارماریس که تاریخ آن به 3400 سال پیش از میلاد می رسد با آمدن قومی که نام رئیس آن کار بود آغاز میشود. نام منطقه کاریا که مشتقی از نام رئیس قبیله بود داده شده است. برکت سواحل دریای اژه و مدیترانه ، این منطقه را جذاب نموده است. و بدین جهت مارماریس در طول قرون تحت حاکمیت تمدنهای بسیاری قرار گرفته است. در تورهای تفریحی در مارماریس می توان آثار تمدنهای کاریا ، رودوس و آدا ، مصر آشور ، ایون ، دور ، پرس ، مقدنیه ، سوریه ، روم ، بیزانس ، سلجوقیان و عثمانی را مشاهده نمود. نام اولیه این شهر فیسکوس بوده است.
مغازه ها و فروشگاهها در مارماریس سرپوشیده و سر باز هستند شما با قدم زدن در شهر مارماریس می توانید خریدهای خوبی کنید.اجناس چرم و جیر عالی ، لوازم مسی و برنجی ، جواهرات و سایر اشیایی که از عقیق ساخته شده اند را در این مکانها پیدا میکنید.
در بین صنایع دستی زنان ، مشهورترین آنها انواع سوزن کاری را می توان در مارماریس پیدا نمود. همچنین عسل با طعم کاج و صنوبر عالی هم میشود در آنجا پیدا کرد.از اول مهر تا آخر آبان اکثر فروشگاهها و مغازه ها 50 درصد حراج میشوند.
جاذبه های گردشگری برگزیده شهر مارماریس:
کاستابوس
هیداس
آرامگاه ساربانا

 



  • جاذبه‌های گردشگری مارماریس

    مارماریس شبهای بسیار زیبا و زنده ای دارد و در خیابان اصلی مارماریس و خط ساحلی (بندرگاه) آن می‌توان توریست های بی شماری را حال گشت و گذار مشاهده نمود. این حالت را شاید در اندازه کوچکتری در بدروم ببینید. در مارماریس تمامی هتل ها در شهر و یا در فاصله نزدیکی از آن قرار گرفته اند و دورترین هتل با مرکز شهر (میدان آتا تورک) کمتر از 8 کیلومتر فاصله دارد. تمامی هتلهای ساحلی مارماریس توسط پیاده رویی بسیار طولانی (با مسافت تقریبی 8 کیلومتر) به همدیگر متصل هستند و این شکل از ارتباط فقط در هتل های مارماریس دیده می‌شود. مشابه طبیعت سرسبز و زیبای مارماریس کمتر در دیگر شهر های توریستی و معروف ترکیه دیده می شود. مراکز دیدنی مارماریس عبارتند از شبهای ترکی ، جزیره کلئوپاترا ، کواد سافاری (Quad Safari) ، ساحل لاکپشت ها و دالیان ، حمام ترکی ، پاموکاله ( از عجایب هفت گانه جهان) ، افسوس (Ephesus) ، تور غواصی ، تور ماهیگیری ، تور روستا گردی ، تور جزیره رودس (نیاز به ویزای شنگن دارد) ، شام در کشتی





© 2024 - 1402 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مشاوران سفر می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ