Loading ..

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور بدروم ترکیه تکمیل ظرفیت

بازید از شهر زیبای بدروم - 7 روز بدروم

اقامت: هتل دیاموند آف بدروم ( هتل پنج ستاره تاپ )

بازدید از زیبایی‌های شهر و ساحل بدروم
حرکت از تهران ، تهران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

آتا
هواپیمایی آتا


خدمات تور بدروم ترکیه


ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)
بیمه مسافرتی
ترانسفر تمامی برنامه ها و گشت ها
راهنمای فارسی زبان همراه تور
6 وعده صبحانه 6 وعده نهار 6 وعده شام

تور بدروم ترکیه ، 7 روز بدروم ، هتل دوجا بدروم ، سفر گروهی 7 روزه ویژه پائیز 1401 ، ( 7 روز و 6 شب ) هوایی

شرایط و مقررات مهم

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.
با نزدیک شدن به تاریخ حرکت ، امکان افزایش قیمت بلیط توسط شرکت هواپیمایی وجود دارد ، لذا پیشنهاد می کنیم در صورت قطعی بودن سفر خود ، هرچه سریع تر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید ، تهیه بلیط را می توانید به همکاران مشاوران سفر بسپارید و یا شخصاً نسبت به تهیه بلیط اقدام فرمایید.
هتل های این تور طبق جدول فوق رزرو شده اند ، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته در هتل ها ، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده همسفران است.
تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری یا کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود به کشور مقصد) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده همسفران محترم است.
هزینه بار اضافی در پروازهای بین المللی و پروازهای داخلی کشورها بر عهده مسافر می باشد ، لطفا در هنگام ثبت نام ، مقدار بار مجاز خود را سوال نمایید.
این تور بصورت اختصاصی در تاریخ مورد نظر همسفران ، بصورت گروهی یا انفرادی قابل اجرا می باشد.
برای راحتی همسفران ، معادل ریالی مبالغ ارزی جدول فوق ( به نرخ روز ) از همسفران عزیز دریافت خواهد شد.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

دارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی
کرم ضدآفتاب
صندل طبیعت‌گردی
عینک آفتابی
کلاه نقاب‌دار
حوله و لباس شنا
دوربین دوچشمی
زیرانداز انفرادی
یک دست لباس اضافه

برای تور بدروم ترکیه چه مدارکی لازم داریم؟

کارت ملی
اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر

در تور بدروم ترکیه چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

بازدید از زیبایی‌های شهر و ساحل بدروم

دانستنی‌های تور بدروم ترکیه

آیا پس از اینکه تور بدروم ترکیه را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در tripadvisors.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور بدروم ترکیه واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور بدروم ترکیه شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور بدروم ترکیه را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور بدروم ترکیه می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور بدروم ترکیه چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور بدروم بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای بدروم در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز بدروم ، مسافت پرواز ، درجه هتل بدروم ، خدماتی که هتل بدروم به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور بدروم هستند. برای اطلاع از قیمت تور بدروم بهترین راه این است به سایت tripadvisors.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی tripadvisors.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور بدروم به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور بدروم ترکیه چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور بدروم ترکیه بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای بدروم تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به بدروم با توجه به شرایط آب و هوای بدروم فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که بدروم خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به بدروم سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان بدروم را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری بدروم و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان بدروم را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان بدروم چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری بدروم را بخرید چون معمولا وقتی تورهای بدروم از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری بدروم از جمله تورهای ارازن بدروم هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان بدروم انتخاب هتل های ارزان بدروم و پروازهای ارزان بدروم است. هتل های 3 ستاره بدروم و هتل های 2 ستاره بدروم از جمله هتل های ارزان بدروم هستند. همچنین پروازهای چارتری بدروم هم در مقایسه با پروازهای دیگر بدروم خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان بدروم باید پروازهای چارتری ارزان بدروم را با هتل های ارزان بدروم رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به بدروم در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان بدروم باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای بدروم نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای بدروم و هتل های بدروم خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان بدروم را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان بدروم این است که تور زمینی بدروم را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس بدروم و یا بلیط قطار بدروم در کنار هتل های ارزان بدروم می‌توانید با تور ارزان به بدروم سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا بدروم وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور بدروم ترکیه چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور بدروم فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور بدروم به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور بدروم هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در بدروم ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور بدروم باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور بدروم گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان بدروم سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور بدروم همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان بدروم را خریداری نمایید

آفر تور بدروم ترکیه چیست؟

آفرهایی که tripadvisors.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان بدروم به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور بدروم در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور بدروم را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر بدروم در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور بدروم ترکیه لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 بدروم نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور بدروم خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری بدروم باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که tripadvisors.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور بدروم لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور بدروم ترکیه

امتیاز مسافران به تور بدروم ترکیه


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور بدروم ترکیه را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور بدروم ترکیه
نظری ثبت نشده است


دانستنی های بدروم ( ترکیه )

دانستنی های بدروم ( ترکیه )

بدروم را سرزمین آبی های ابدی می دانند و گفته است که به جای آنکه در مکانی غرق در نور بخوابید ، در اینجا غرق در نور زندگی کنید. در طول تاریخ ، بودروم همیشه صحنه مبارزه برای حاکمیت بر این دیار بوده است.

بدروم را سرزمین آبی های ابدی می دانند و گفته است که به جای آنکه در مکانی غرق در نور بخوابید ، در اینجا غرق در نور زندگی کنید. در طول تاریخ ، بودروم همیشه صحنه مبارزه برای حاکمیت بر این دیار بوده است.این شهر بروی یک شبه جزیره بوجود آمده از ادغام بنا در شرق و غرب با قلعه بلند ، خانه های سفید رنگ ردیف شده در کناره های دو بندر ، گنبدها و کوچه های تنگ منتهی به دریا با کشتی های تفریحی که شهرت جهانی یافته اند و نیز با کارخانه های کشتی سازی خود یک سرزمین مشهور شده است.
امروزه بودروم ، همه عناصر و عوامل لازم و قابل انتظار برای یک منطقه توریستی را در خود جمع کرده یکی از مراکز مهم گردشگری است که در تابستان و زمستان قابل زندگی است. از صاحبان کشتی های تفریحی ثروتمند تا گردشگرانی که با بودجه محدود خود از چهار گوشه جهان به اینجا سرازیر می شوند و تعطیلات طولانی تابستانی خود را میگذرانند ، همه وهمه و با هر بودجه ای انتظارات خود را بر آورده شده می بینند.
بدروم یک مرکز توریستی است بیشتر درامد این شهر از این صنعت است. صنایع دیگری نیز در این شهر وجود دارد. ساخت قایقها به مدل کرجی در کارخانه کشتی سازی ایچملر که اکنون نام آن به شهر بودروم عجین گشته ، همانند گذشته ادامه دارد.در این تاسیسات که خود به اندازه کارخانه می باشد با تکنولوژی مدرن کشتی های تفریحی بادبانی بسیار لوکس بطول 30 متر تولید می شود.
در بودروم یک لنگرگاه کشتی به ظرفیت 275 کشتی قرار دارد. همچنین در 12 منطقه نیز خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری کشتی ها انجام میگیرد.
صنایع دستی ، کشاورزی و نساجی از دیگر صناعی این منطقه است.
هتل های برگزیده شهر بدروم:
بدروم ریزورت
گری بیچ
هتل‏کمپینسکی‏بار
هتل دیاموند بدروم
گرند یازیکی بدروم
رویال آسارلیک
هتل‏رویال‏پالم‏ا
هتل بدروم مایا
ایسیل کلوب بدروم
هتل و اسپای یزیس
بیتز پالوما آپرت
هیلتون
بلو مون
هتل‏کالینت‏بدروم
آمبیانس‏ریزورت‏ب
بودروم که در گذشته هالیکارناسوس خوانده می شد مهد تمدنهای بسیاری بوده است. این شهر که در طول قرون گذشته مورد تعرض و اشغال بسیاری از مردمانی بود که از جزایر دریای اژه می آمدند.این شهر در گذشته یکی از مراکز بسیار مهم محسوب می شد و در منطقه بین ایونیا ، لی کیا و کاریا که نسبت به سایرین کوچکتر است قرار دارد. بودروم یکی از شهرهای مهم کاریا شد. این منطقه ، افراد مشهوری همچون مورخ نامدار هرودوت اولین دریاسالار زن آرتیمیسا اول و آرتیمیسا دوم را پرورش داده است.
بودروم در طول تاریخ تحت حاکمیت پارسها ، مقدونیه ای ها ، امپراتوری های روم و بیزانس بوده است. بیزانس در سال 1071 در مالازگیرت پس از شکست از آلپ ارسلان سلطان سلجوقی ، حاکمیت خود بروی آناطولی را از دست داده است.
سلطان عثمانی محمد چلبی در سال 1415 در هالیکارناسوس سکونت داده شده است.
شوالیه های رودوس قلعه بودروم امروزی را ساخته و منطقه را تحت حاکمیت خود قرار داده اند.
سلطان سلیمان قانونی که دریای مدیترانه را بصورت یک دریاچه ترک در آورده است در طی حمله خود به رودوس در سال 1522 همراه با رودوس ، بودروم را هم به سرزمین عثمانی اضافه کرده است.
صنایع دستی در بودروم بسیار توسعه یافته است. پوشاک چرم ، بافتنی ها ، منجوق ، زینت آلات نقره ای ، سوزن دوزی ها و لوازم دکوری تولیدی در بودروم را می توان از فروشگاه های جاده بین میدان اسکله تا هالیکارناس خریداری کرد. صندلهای بودروم شهرت جهانی دارد. بازار بودروم یکی از مراکز ایده آل برای خرید و فروش است. در بودروم و اطراف آن 6 روز در هفته بازارهای محلی که در آنها از میوه تا خشکبار و بقولی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد عرضه میشود برپا میشود. سه شنبه بازار بودروم را فراموش نکنید. پارچه های 100 درصد دستباف میلاس و رومیزی و پرده و لباس و بافتنی های دکوری تهیه شده از این پارچه ها را می توان از این بازارها خریداری کرد.
جاذبه های گردشگری برگزیده شهر بدروم:
موزه باستان شناس. ..
تئاتر باستانی
گردشگاهها
قلعه بدروم
ویژگیهای مشترک معماری سنتی بودروم ، طبقات ورودی بدون پنجره ، دربهای طبقه دوم و پلکانهای داخلی و یا ورود با پل ها می باشد. این خانه ها که بر اساس قانون تحت حفاظت قرار گرفته اند در مرکز ، در اورتاکنت ، گوموشلوک در روستای کوجا کایا به وفور دیده میشوند. شخصیت های هنری و ادبی که در این مکان سکونت می نمایند این خانه ها را بازسازی کرده و جذابیت خاصی به بودروم می بخشند.
بودروم ترکیه یکی از مهمترین شهرهای تفریحی سواحل دریای اژه می باشد. علاوه بر جنب و جوشی که در همه ساعات روز وجود دارد ، جذابیت شبهای بدروم نیز از ویژگیهای این شهر است. از اماکن دیدنی این شهر می توان موزه باستان شناسی زیر زمینی ، موزه روباز ، تئاتر باستانی ، گور سنگها ، درب میندوس ، قلعه چیفیت ، قلعه بودروم ، مسجد مصطفی پاشا ، مسجد تپه جیک و مسجد عدلیه را نام برد.
استفاده از سواحل دریا و ورزش های آبی و همچنین گشت های روزانه دریایی با قایق یکی از تفریحات بودروم محسوب می شود.
فرودگاه میلاس - بودروم در 30 کیلومتری مرکز شهر است.
حمل و نقل عمومی در این شهر مبتنی بر تاکسی اختصاصی ، تاکسیهای ون اشتراکی می باشد.
تاکسیهای این شهر نسبتا گران می باشد. نرخ اولیه تاکسی متر در بدو ورود به وسیله در حدود 2 دلار می باشد و پس از طی یک مسیر 10 کیلومتری در حدود 20 الی 30 دلار می بایست پرداخت نمود. این تاکسیها فقط به صورت اختصاصی اقدام به سوار نمودن مسافر می نمایند.
تاکسیهای دیگر تاکسیهای ون هستند که در شهر بدروم به نام دل موش نامیده میشوند و ظرفیت 10 سرنشین را دارا بوده و به صورت اشتراکی مورد استفاده مسافران قرار می گیرند. این تاکسیها در خطوط مشخصی حرکت می نمایند و کرایه آنها ثابت بوده و برای هر نفر در 1.5 لیر جدید می باشد. این خودروها در طی مسیر خود دارای ایستگاه نمی باشند و بنابه در خواست مسافر توقف می نمایند.



  • جاذبه‌های گردشگری بدروم

    بدروم یا به زبان یونانی هالیکارناسوس یک شهر بندری در استان موغله‌ی ترکیه و در منطقه‌ی دریای اژه در جنوب غربی این کشور است. اگرچه بیش از یک میلیون توریست هر ساله به سمت سواحل زیبا ، رستوران‌های شیک و بوتیک هتل‌های این شهر می‌روند ، بدروم هیچ وقت تکراری نمی‌شود و جذابیتش را از دست نمی‌دهد. این شهر بیش از دیگر شهرهای ساحلی ترکیه زیبایی دارد ، از قصرهای پر زرق و برق گرفته تا تفرج‌گاه‌های ساحلی زیبا از کافه‌های پر گل گرفته تا خانه‌های سفید گچ‌بری شده در کوچه پس کوچه‌ها ، همگی بدروم را به یک شهر پر رمز و راز تبدیل کرده‌اند. آرامش در این شهر همیشگی است حتی در شلوغ‌ترین روزهای تابستانی هم می‌توان مکانی آرام برای استراحت کردن یافت.





© 2024 - 1402 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مشاوران سفر می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ