Loading ..

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور آفریقای جنوبی تکمیل ظرفیت

تعطیلات نوروز 1403 با تور آفریقای جنوبی - 1 روز ژوهانسبورگ | 2 روز پیلانزبرگ | 2 روز سان سیتی | 4 روز کیپ تاون

اقامت: هتل داوینچی ژوهانسبورگ ، باکوبانگ بوش لاج ، هتل سوهو سان سیتی و هتل وستین کیپ تان ( هتل پنج ستاره )

صبحانه به صورت بوفه باز در تمام هتل ها و شام در هتل پارک جنگلی ، راهنمای فارسی زبان ، ترانسفر فرودگاهی ، بلیط هواپیمایی قطر ، اجرای کلیه گشت ها و هماهنگی ترانسفرها در روزهای بازدید همراه با ورودیه ها ، اخذ ویزای کشور آفریقا جنوبی ، ترانسفر هوایی بین شهرهای ژوهانسبورگ و کیپ تاون ، همراهی راهنمای فارسی زبان از تهران پرداخت ورودیه کلیه مکان های دیدنی طبق برنامه پکیج و گشت هلیکوپتر در شهر کیپ تان. فول گشت در تمام شهرها به همراه گشت هلیکوپتر و سافاری رایگان 10روز اقامت در بهترین هتل های تاپ همراهی لیدر مجرب و فارسی زبان در تمام سفر
حرکت از تهران ، تهران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

قطر ایرویز
هواپیمایی قطر ایرویز


خدمات تور آفریقای جنوبی


بیمه مسافرتی
ویزای توریستی
ترانسفر تمامی برنامه ها و گشت ها
راهنمای فارسی زبان همراه تور
9 وعده صبحانه

تور آفریقای جنوبی ، 1 روزه ژوهانسبورگ ، 2 روزه پیلانزبرگ ، 2 روزه سان سیتی ، 4 روزه کیپ تاون در هتل داوینچی ژوهانسبورگ ، باکوبانگ بوش لاج ، هتل سوهو سان سیتی و هتل وستین کیپ تان ( هتل‌های 4 و 5 ستاره ) ، سفر گروهی 10 روزه ( 10 روز و 9 شب ) هوایی

شرایط و مقررات مهم

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.
با نزدیک شدن به تاریخ حرکت ، امکان افزایش قیمت بلیط توسط شرکت هواپیمایی وجود دارد ، لذا پیشنهاد می کنیم در صورت قطعی بودن سفر خود ، هرچه سریع تر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید ، تهیه بلیط را می توانید به همکاران مشاوران سفر بسپارید و یا شخصاً نسبت به تهیه بلیط اقدام فرمایید.
هتل های این تور طبق جدول فوق رزرو شده اند ، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته در هتل ها ، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده همسفران است.
تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری یا کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود به کشور مقصد) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده همسفران محترم است.
هزینه بار اضافی در پروازهای بین المللی و پروازهای داخلی کشورها بر عهده مسافر می باشد ، لطفا در هنگام ثبت نام ، مقدار بار مجاز خود را سوال نمایید.
این تور بصورت اختصاصی در تاریخ مورد نظر همسفران ، بصورت گروهی یا انفرادی قابل اجرا می باشد.
برای راحتی همسفران ، معادل ریالی مبالغ ارزی جدول فوق ( به نرخ روز ) از همسفران عزیز دریافت خواهد شد.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

دارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی
کرم ضدآفتاب
صندل طبیعت‌گردی
قمقمه آب
عینک آفتابی
کلاه نقاب‌دار
حوله و لباس شنا
دوربین دوچشمی
زیرانداز انفرادی
بالش گردنی

برای تور آفریقای جنوبی چه مدارکی لازم داریم؟

کارت ملی
اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر
شناسنامه
داشتن کارت واکسن دو دوز
عکس 4.5*3.5 زمینه سفید با 80% صورت (2 قطعه)
اصل گذرنامه های قدیمی
اصل شناسنامه همراه با ترجمه
گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی و یا ترجمه آن
ترجمه روزنامه رسمی، آگهی تغییرات شرکت و اساسنامه شرکت
ترجمه فیش حقوقی سه ماه اخیر و حکم کارگزینی
اصل سوابق بیمه تأمین اجتماعی شش ماه اخیر همراه با ترجمه آن
اصل جواز کسب/ پروانه کسب/ پروانه مطب/ کارت نظام پزشکی/ دفترچه وکالت یا ترجمه آنها
گواهی اشتغال به تحصیل به زبان انگلیسی و ترجمه آن
گواهی تمکن مالی از بانک مربوطه و گردش حساب 3 تا 6 ماهه به زبان انگلیسی
سند ملکی یا اجاره نامه معتبر با کد رهگیری + سند املاک مربوطه‌
سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن

در تور آفریقای جنوبی چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

صبحانه به صورت بوفه باز در تمام هتل ها و شام در هتل پارک جنگلی ، راهنمای فارسی زبان ، ترانسفر فرودگاهی ، بلیط هواپیمایی قطر ، اجرای کلیه گشت ها و هماهنگی ترانسفرها در روزهای بازدید همراه با ورودیه ها ، اخذ ویزای کشور آفریقا جنوبی ، ترانسفر هوایی بین شهرهای ژوهانسبورگ و کیپ تاون ، همراهی راهنمای فارسی زبان از تهران پرداخت ورودیه کلیه مکان های دیدنی طبق برنامه پکیج و گشت هلیکوپتر در شهر کیپ تان. فول گشت در تمام شهرها به همراه گشت هلیکوپتر و سافاری رایگان 10روز اقامت در بهترین هتل های تاپ همراهی لیدر مجرب و فارسی زبان در تمام سفر

دانستنی‌های تور آفریقای جنوبی

آیا پس از اینکه تور آفریقای جنوبی را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در tripadvisors.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور آفریقای جنوبی واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور آفریقای جنوبی شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور آفریقای جنوبی را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور آفریقای جنوبی می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور آفریقای جنوبی چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور ژوهانسبورگ بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای ژوهانسبورگ در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز ژوهانسبورگ ، مسافت پرواز ، درجه هتل ژوهانسبورگ ، خدماتی که هتل ژوهانسبورگ به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور ژوهانسبورگ هستند. برای اطلاع از قیمت تور ژوهانسبورگ بهترین راه این است به سایت tripadvisors.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی tripadvisors.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور ژوهانسبورگ به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور آفریقای جنوبی چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور آفریقای جنوبی بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای ژوهانسبورگ تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به ژوهانسبورگ با توجه به شرایط آب و هوای ژوهانسبورگ فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که ژوهانسبورگ خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به ژوهانسبورگ سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان ژوهانسبورگ را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری ژوهانسبورگ و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان ژوهانسبورگ را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان ژوهانسبورگ چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری ژوهانسبورگ را بخرید چون معمولا وقتی تورهای ژوهانسبورگ از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری ژوهانسبورگ از جمله تورهای ارازن ژوهانسبورگ هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان ژوهانسبورگ انتخاب هتل های ارزان ژوهانسبورگ و پروازهای ارزان ژوهانسبورگ است. هتل های 3 ستاره ژوهانسبورگ و هتل های 2 ستاره ژوهانسبورگ از جمله هتل های ارزان ژوهانسبورگ هستند. همچنین پروازهای چارتری ژوهانسبورگ هم در مقایسه با پروازهای دیگر ژوهانسبورگ خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان ژوهانسبورگ باید پروازهای چارتری ارزان ژوهانسبورگ را با هتل های ارزان ژوهانسبورگ رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به ژوهانسبورگ در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان ژوهانسبورگ باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای ژوهانسبورگ نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای ژوهانسبورگ و هتل های ژوهانسبورگ خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان ژوهانسبورگ را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان ژوهانسبورگ این است که تور زمینی ژوهانسبورگ را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس ژوهانسبورگ و یا بلیط قطار ژوهانسبورگ در کنار هتل های ارزان ژوهانسبورگ می‌توانید با تور ارزان به ژوهانسبورگ سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا ژوهانسبورگ وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور آفریقای جنوبی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور ژوهانسبورگ فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور ژوهانسبورگ به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور ژوهانسبورگ هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در ژوهانسبورگ ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور ژوهانسبورگ باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور ژوهانسبورگ گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان ژوهانسبورگ سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور ژوهانسبورگ همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان ژوهانسبورگ را خریداری نمایید

آفر تور آفریقای جنوبی چیست؟

آفرهایی که tripadvisors.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان ژوهانسبورگ به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور ژوهانسبورگ در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور ژوهانسبورگ را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر ژوهانسبورگ در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور آفریقای جنوبی لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 ژوهانسبورگ نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور ژوهانسبورگ خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری ژوهانسبورگ باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که tripadvisors.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور ژوهانسبورگ لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور آفریقای جنوبی

امتیاز مسافران به تور آفریقای جنوبی


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور آفریقای جنوبی را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور آفریقای جنوبی
نظری ثبت نشده است


راهنمای سفر به آفریقای‌جنوبی

راهنمای سفر به آفریقای‌جنوبی

سفر در گوشه و کنار این کشور پهناور و دیدن شهرهای سرشار از روح زندگی در جنوبی‌ترین کشور قاره سیاه می‌تواند شما را با تاریخ پرتلاطم آن آشنا کند

راهنمای سفر به آفریقای جنوبی

سفر در گوشه و کنار این کشور پهناور و دیدن شهرهای سرشار از روح زندگی در جنوبی ترین کشور قاره سیاه می تواند شما را با تاریخ پرتلاطم آن آشنا کند.
به گزارش سرویس بازار ایسنا ، این کشور آثار دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. مناظر طبیعی و گونه های جانوری نیز از جاذبه های مهم گردشگری این کشور پهناور هستند.
استلن بوش ، وسترن کیپ (Stellenbosch, Western Cape)این شهر دارای یکی از زیباترین چشم اندازها در آفریقای جنوبی است. در این منطقه گویی مزارع سرسبز و درختان کهن سال بلوط در کنار خانه های سفیدرنگ سبک هلندی به شکل موزائیک هایی هنری چیده شده اند.
استلن بوش همچنین به عنوان یکی از بهترین نمونه های بافت شهری حفظ شده از دوران استعمار آلمانی ها و حضور کمپانی هندشرقی در این محل محسوب می شود.
امروزه این شهر به عنوان یک مرکز دانشگاهی شناخته شده و همچنین به واسطه سبک غذایی منحصر به فرد خود دارای شهرت است.
بهترین رستوران های آفریقای جنوبی در این شهر قرار داشته و تعداد زیادی کافه های مختلف در گوشه و کنار شهر وجود دارند.
علاقه مندان به تاریخ می توانند در موزه روستایی این شهر سفری در اعماق تاریخ داشته و در رستوران های قدیمی چهارگانه آن که در فاصله سال های ۱۷۰۹ تا ۱۸۵۰ میلادی تاسیس شده اند ، غذا بخورند.
موزه روپرت (Rupert) دیگر موزه مشهور این شهر به شمار می رود که در آن تعدادی از بهترین آثار هنری آفریقای جنوبی به نمایش گذاشته شده است. باغ گیاه شناسی و دانشگاه استلن بوش از دیگر مناطق مشهور گردشکری این شهر به شمار می روند.
در منطقه طبیعی حفاظت شده جونکر شوک (Jonkershoek Nature Reserve) شما می توانید انتخاب گسترده ای از تفریحات مانند پیاده روی ، کوهنوردی ، دوچرخه سواری و …. را داشته و از مناظر استثنایی آن لذت ببرید.

دراکنزبرگ – کوازولا ناتال (The Drakensberg, KwaZulu-Natal)
به نقل از مجله گردشگری ، دراکنزبرگ به معنی کوهستان اژدها بوده و یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری در کشور آفریقای جنوبی به شمار می رود.
این منطقه همچنین بلندترین و مرتفع ترین منطقه این کشور شناخته شده و در آن تعدادی از مناطق طبیعی موجود در فهرست میراث جهانی مانند پارک (uKhahlamba-Drakensberg) قرار دارد که زیبایی آن هر بازدیدکننده ای را تحت تاثیر قرار می دهد.
این منطقه پوشیده از سنگ ها و صخره هایی از جنس بازالت دندانه دار است. در پارک ملی رویال ناتال (Royal Natal National Park) می توانید زیباترین چشم اندازهای صخره ای را در کنار رودخانه های آفریقایی و قلعه ای بزرگ تماشا کنید.
در این منطقه یک جنگل انبوه در پناه دره شکل گرفته و بیش از ۸۰۰ گونه مختلف جانوری در این محل زندگی می کنند.
این جنگل همچنین از نظر تنوع گونه های گل ها و گیاهان نیز بسیار غنی بوده و در ایام تابستان ، رودها و آبشارهای فصلی متعددی در آن شکل گرفته و آب های زلال جاری در آن؛ طراوت خاصی به منطقه می بخشد.
این کوهستان در فصول سرد سال از برف پوشیده شده و چشم اندازی زیبا دارد. از مهم ترین تفریحات امکان پذیر در این منطقه می توان به ماهی گیری ، دوچرخه سواری ، کوهنوردی ، صخره نوردی ، چتربازی و قایق سواری در رودهای خروشان اشاره کرد.
یکی دیگر از مهم ترین تفریحات امکان پذیر در این منطقه نیز سوارشدن به بالن های هوای داغ و تماشای چشم انداز جادویی اطراف است.
گاردن روت یا مسیر جنگلی (The Garden Route)
در محدوده سواحل جنوب شرقی آفریقای جنوبی ، یک مسیر جنگلی به طول ۲۰۰ کیلومتر وجود دارد که این سرزمین را به یکی از زیباترین مناطق دنیا تبدیل کرده است.
این جاده در امتداد سواحل اقیانوس هند از خلیج موسل (Mossel) در وسترن کیپ شروع شده و تا استورمز ریور به معنی رودخانه طوفانی (Storms River) در ایسترن کیپ ادامه پیدا می کند.
در این مسیر زیبا و جنگلی ، تپه های سرسبز ، شهرهای ساحلی زیبا ، مرداب ها ، دریاچه ها و صخره های ساحلی فراوانی وجود دارد.
در این مسیر شهر بسیار زیبای نیسنا (Knysna) در فاصله جنگل انبوه و مردابی درخشان قرار دارد.
مزرعه پرورش شترمرغ (Oudtshoorn) ، غارهای کانگو(Cango) و پارک حیات وحش روبرگ در منطقه پلتنبرگ خلیج (Plettenberg) هر کدام به تنهایی یک جاذبه گردشگری بی نظیر محسوب می شوند.
در این مسیر شما فرصت های ماجراجویی بسیاری از جمله فیل سواری ، تماشای حرکت وال ها و بانجی جامپینگ و پرش از روی درختان را دارید.
مسیر طلائی دوربان – کوازولا- تانال (Durban’s Golden Mile, KwaZulu-Natal)
تفرجگاه اسکله گسترده دوربان ، که به مسیر طلائی شهرت دارد ، یک جاذبه توریستی افسانه ای و نقطه شروعی عالی برای یک تور بازدید از شهر دوربان محسوب می شود.
سواحل زیبای این منطقه بی شباهت به سواحل میامی در ایالات متحده آمریکا نبوده و شما می توانید از هتل های زیبا و مرتفع ، مغازه ها و فروشگاه های متعدد ، رستوران ها و کافه های با کیفیت و مراکز تفریحی این منطقه نهایت لذت را ببرید.
در این ساحل امکان اجاره موتورسیکلت وجود داشته و مراکزی دیدنی مانند دنیای آبی اوشاکا (uShaka Marine World) ، استادیوم (Moses Mabhida) و شهر کوچک (Mini Town) که مدلی مینیاتوری از شهر دوربان به صورت ماکت است وجود دارد.

تور آفریقای جنوبی موجود

1 روزه ژوهانسبورگ | 2 روزه پیلانزبرگ | 2 روزه سان سیتی | 4 روزه کیپ تاون
هتل داوینچی ژوهانسبورگ ، باکوبانگ بوش لاج ، هتل سوهو سان سیتی و هتل وستین کیپ تان ( هتل پنج ستاره )



  • جاذبه‌های گردشگری ژوهانسبورگ

    ژوهانْسبورگ یا یوهانسبورگ بزرگترین شهر کشور آفریقای جنوبی است و در نزد مردم به شهر طلا شهرت دارد. یوهانسبورگ پایتخت اقتصادی و صنعتی محسوب شده و مرکز استان گائوتنگ ، ثروتمندترین استان آفریقای جنوبی است.
    این شهر یکی از ۵۰ شهرهای بزرگ دنیاست و بزرگترین شهر دنیا است که هیچ رودخانه ، دریاچه یا ساحل دریا ندارد.


  • جاذبه‌های گردشگری پیلانزبرگ

    پارک ملی پیلانزبرگ سرزمینی شگفت‌انگیز در آفریقای جنوبی است که تنها ۱۵ کیلومتر با سان سیتی فاصله دارد و تنوع گوناگونی از حیات وحش را در خود جای داده است. پارک ملی پیلانزبرگ که فضایی به وسعت ۵۵ هزار هکتار را شامل می‌شود از حیث وسعت ، چهارمین پارک ملی آفریقای جنوبی به شمار می‌رود. در این پارک که بر بقایای دهانه‌ی یکی از سه آتشفشان قلیایی دنیا قرار گرفته ، از پشه‌های مالاریا خبری نیست و می‌توان مناظر بکری از طبیعت و حیات وحش را در آن دید. تاریخچه‌ی این پارک هم مانند سایر پارک‌های ملی آفریقای جنوبی جالب است. ویژگی‌های عالی این پارک مانند زمین‌های ناهموار ، دره‌های پر آب و مناظر جذاب و دیدنی آن باعث شده که پارک ملی پیلانزبرگ هزاران سال سکونت‌گاه محبوبی برای انسان‌ها باشد. پرنده هم در پارک پیلانزبرگ زندگی می‌کنند که بعضی از آن‌ها مهاجر و برخی دیگر از ساکنان همیشگی پارک هستند. غذای هر کدام از پرندگان فرق می‌کند ، عده‌ای از آن‌ها گوشتخوارند و بعضی هم بذر گیاهان یا میوه را می‌خور‌ند. سافاری پارک - تفریحات زیادی در پارک ملی پیلانزبرگ می‌توانید داشته باشید ، شما می‌توانید که خودروی سافاری کرایه کنید و در نقاط مشخص شده به گشت و گذار بپردازید. بالن‌سواری از دیگر تفریحات هیجان‌انگیز در این پارک ملی است که می‌توانید سوار آن شوید و اوج بگیرید و چشم‌انداز زیبایی از منطقه را زیر پایتان مشاهده کنید ، علاوه بر آن پیشنهاد می‌شود لذت پیاده‌روی در منطقه و لذت بردن از هوای مطبوع آن را از دست ندهید. از دیگر فعالیت‌های محبوب که در پارک پیلانزبرگ وجود دارد ، می‌توان به دریاچه‌ای در مرکز پارک اشاره کرد که به Mankwe Dam معروف است. شما می‌توانید قبل از طلوع و پس از غروب آفتاب از این دریاچه دیدن کنید تا حیواناتی که برای آب خوردن به آن جا می‌آیند به خصوص فیل ها را تماشا کنید. صبح و آمدن گله فیل در پارک جنگلی پیلانزبرگ آفریقای جنوبی برای آب خوردن مسافرین عزیز می توانند این صحنه را از نزدیک ببینند. استراحت در اقامتگاه‌هایی لوکس با امکانات فوق‌العاده نیز بر جذابیت سفرتان خواهد افزود و خاطره‌ای به یاد ماندنی برایتان برجای خواهد گذاشت. به طور کلی تنوع اقامتگاه‌ها در منطقه پیلانزبرگ رضایت افراد با سلیقه‌های مختلف را فراهم می‌کند ، از چادرهای کمپینگ گرفته تا هتل‌های لوکس در این پارک برایتان فراهم شده است.


  • جاذبه‌های گردشگری سان سیتی

    سان سیتی از اقامتگاه های لوکس آفریقا است که در استان شمال غربی در بین رودخانه ایلندز و کوههای پیلانسبرگ واقع شده است. این دهکده که دسامبر ۱۹۷۹ افتتاح شده امکانات تفریحی بیشماری دارد که مجموع این امکانات و نزدیکی آن به کلانشهرهایی مثل پرتوریا و ژوهانسبرگ باعث شد که سان سیتی خیلی زود تبدیل به مقصدی محبوب برای گذراندن تعطیلات شود.


  • جاذبه‌های گردشگری کیپ تاون

    کیپ‌تاون (به آفریکانس: Kaapstad) و (به انگلیسی: Cape Town) نام دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی بعد از ژوهانسبورگ است. شهر کیپ‌تاون همچنین پایتخت استان کیپ غربی (Western Cape) می‌باشد. این شهر محبوبترین مقصد جهانگردان در قاره آفریقا است. ساختمان پارلمان آفریقای جنوبی همچنین در شهر کیپ‌تاون قرار دارد.
    شهر کیپ‌تاون یکی از جدی‌ترین نامزدهای میزبانی بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۴ بود که نهایتاً به رای کمیته بین‌المللی المپیک ، شهر آتن برای میزبانی بیست و هشتمین دوره از بازی‌های المپیک انتخاب شد.
    این شهر یکی از شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۰ فوتبال در آفریقای جنوبی بود.





© 2024 - 1402 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مشاوران سفر می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ