Loading ..
صفحه اول تورهای ترکیه تورهای استانبول تور نمایشگاه لباس کودک استانبول

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور نمایشگاه لباس کودک استانبول تکمیل ظرفیت

نمایشگاه لباس کودک ترکیه - 4 روز استانبول

اقامت: هتل مرکور تکیسم ( هتل چهار ستاره تاپ )

بازدید از کشور زیبای ترکیه
حرکت از تهران ، تهران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

ماهان
هواپیمایی ماهان


خدمات تور نمایشگاه لباس کودک استانبول


ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)
بیمه مسافرتی
راهنمای فارسی زبان همراه تور
3 وعده صبحانه

تور نمایشگاه لباس کودک استانبول ، 4 روز استانبول ، هتل مرکور تکیسم ، سفر گروهی 4 روزه ( 4 روز و 3 شب ) هوایی
نمایشگاه کودک ، نوزاد و مادر ترکیه (CBME) رویدادی 4 روزه است که یکی از مهمترین نمایشگاه های این حوزه محسوب می‌گردد و در آن جدیدترین پیشرفت ها در زمینه تولید محصولات و خدمات مربوط به کودکان و مادران به نمایش گذاشته می‌شود. در این نمایشگاه محصولاتی مانند لوازم حمل و نقل ایمنی کودک ، محصولات غذایی و کمکی کودک ، پوشاک ، سرویس‌های خواب و مبلمان کودکان ، اسباب بازی و محصولات کمک آموزشی ، محصولات مربوط به بارداری و زایمان ارائه می‌شود.

شرایط و مقررات مهم

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.
با نزدیک شدن به تاریخ حرکت ، امکان افزایش قیمت بلیط توسط شرکت هواپیمایی وجود دارد ، لذا پیشنهاد می کنیم در صورت قطعی بودن سفر خود ، هرچه سریع تر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید ، تهیه بلیط را می توانید به همکاران مشاوران سفر بسپارید و یا شخصاً نسبت به تهیه بلیط اقدام فرمایید.
هتل های این تور طبق جدول فوق رزرو شده اند ، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته در هتل ها ، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده همسفران است.
تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری یا کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود به کشور مقصد) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده همسفران محترم است.
هزینه بار اضافی در پروازهای بین المللی و پروازهای داخلی کشورها بر عهده مسافر می باشد ، لطفا در هنگام ثبت نام ، مقدار بار مجاز خود را سوال نمایید.
این تور بصورت اختصاصی در تاریخ مورد نظر همسفران ، بصورت گروهی یا انفرادی قابل اجرا می باشد.
برای راحتی همسفران ، معادل ریالی مبالغ ارزی جدول فوق ( به نرخ روز ) از همسفران عزیز دریافت خواهد شد.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

لباس گرم
دارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی
کرم ضدآفتاب
عینک آفتابی
حوله و لباس شنا
زیرانداز انفرادی
یک دست لباس اضافه

برای تور نمایشگاه لباس کودک استانبول چه مدارکی لازم داریم؟

اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر

در تور نمایشگاه لباس کودک استانبول چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

آیا پس از اینکه تور نمایشگاه لباس کودک استانبول را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در tripadvisors.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور نمایشگاه لباس کودک استانبول واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور نمایشگاه لباس کودک استانبول شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور نمایشگاه لباس کودک استانبول را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور نمایشگاه لباس کودک استانبول می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور نمایشگاه لباس کودک استانبول چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور استانبول بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای استانبول در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز استانبول ، مسافت پرواز ، درجه هتل استانبول ، خدماتی که هتل استانبول به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور استانبول هستند. برای اطلاع از قیمت تور استانبول بهترین راه این است به سایت tripadvisors.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی tripadvisors.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور استانبول به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور نمایشگاه لباس کودک استانبول چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور نمایشگاه لباس کودک استانبول بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای استانبول تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به استانبول با توجه به شرایط آب و هوای استانبول فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که استانبول خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به استانبول سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان استانبول را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان استانبول را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان استانبول چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری استانبول را بخرید چون معمولا وقتی تورهای استانبول از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری استانبول از جمله تورهای ارازن استانبول هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان استانبول انتخاب هتل های ارزان استانبول و پروازهای ارزان استانبول است. هتل های 3 ستاره استانبول و هتل های 2 ستاره استانبول از جمله هتل های ارزان استانبول هستند. همچنین پروازهای چارتری استانبول هم در مقایسه با پروازهای دیگر استانبول خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان استانبول باید پروازهای چارتری ارزان استانبول را با هتل های ارزان استانبول رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به استانبول در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان استانبول باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای استانبول نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای استانبول و هتل های استانبول خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان استانبول را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان استانبول این است که تور زمینی استانبول را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس استانبول و یا بلیط قطار استانبول در کنار هتل های ارزان استانبول می‌توانید با تور ارزان به استانبول سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا استانبول وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور نمایشگاه لباس کودک استانبول چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور استانبول فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور استانبول به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور استانبول هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در استانبول ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور استانبول باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور استانبول گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان استانبول سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور استانبول همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان استانبول را خریداری نمایید

آفر تور نمایشگاه لباس کودک استانبول چیست؟

آفرهایی که tripadvisors.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان استانبول به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور استانبول در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور استانبول را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر استانبول در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور نمایشگاه لباس کودک استانبول لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 استانبول نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور استانبول خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری استانبول باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که tripadvisors.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور استانبول لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور نمایشگاه لباس کودک استانبول

امتیاز مسافران به تور نمایشگاه لباس کودک استانبول


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور نمایشگاه لباس کودک استانبول را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور نمایشگاه لباس کودک استانبول
نظری ثبت نشده است


دانستنیهای سفر به استانبول

دانستنیهای سفر به استانبول

استانبول شهری است دوست‌داشتنی با جاذبه های رنگارنگ که نقطه تلاقی میان دو قاره و حتی می‌توان گفت دو دنیای شرق و غرب است شهری میان آسیا و اروپا و پر از مسجد و کاخ های امپراطوری عثمانی تا کلیساها و بناهای تاریخی ، از جزیره و دریا گرفته تا حمام‌های قدیمی.

استانبول شهری است دوست داشتنی با جاذبه های رنگارنگ که نقطه تلاقی میان دو قاره و حتی می توان گفتدو دنیای شرق و غرب است شهری میان آسیا و اروپا و پر از مسجد و کاخ های امپراطوری عثمانی تا کلیساها و بناهای تاریخی ، از جزیره و دریا گرفته تا حمام های قدیمی. تماشای ایاصوفیه ، مسجد کبود و قصر توپکاپی که تمام شد ، خودتان را به خیابان همیشه بیداراستقلال و میدان تکسیم برسانید و در کوچه پس کوچه هایش کافه نشینی کنید و البته از مراکز خرید اروپایی و برندهای محبوبش غافل نشوید.
قایق سواری در تنگه ی بسفر و سفری دریایی به یکی از جزایر زیبای استانبول را هم حتما در برنامه سفرتان به استانبول بگنجانید تا از دنیای رنگارنگ و متفاوت استانبول لذت کامل را برده باشید. خیابان استقلال به معنای واقعی یکی از زیباترین و شادترین خیابان های دنیاست ، جایی که موسیقی خیابانی از فرهنگ ها و زبان های مختلف منطقه با شما صحبت می کند ودائماً به شما یادآور می شود که خیابان استقلال فقط برای ترک ها نیست بلکه کردها ، عرب ها و حتی ایرانیان در آن زندگی می کنند و از زیبایی های آن لذت می برند.
شیرینی ها و خوراکی های ترکی را نباید از دست داد؛ چرا که بی اشتهاترین گردشگران را به خود جذب می کند ، غذاهایی مثلدلمه ، کومپیر ، کوفته و دونرکباب و بعد از آن هم بستنی همراه با نمایش جالب بستنی فروش ها ذهن و دل هر انسانی را می برد ، همه خوراکی ها که تمام شد باید رفت سرغ باقلوا چرا که اگر ابتدا به باقلوا فروشی بروید خوراکی های دیگر را از دست خواهید داد!

چرا باید به استانبول سفر کنیم؟
لذت خیابان گردی در یکی از زیباترین خیابان های دنیا یعنی استقلال همراه با موسیقی خیابانی
بازدید از بناهای تاریخی زیبا
قایق سواری در تنگه زیبای بسفر
غذاها و خوراکی های خوشمزه
جزیره آرام و زیبای بویوک آدا
دنیای خرید و برندهای فوق العاده و البته با قیمت مناسب
قیمت ارزانو بسیار اقتصادی برای سفر

هزینه سفر به استانبول چقدر است؟
سفر به استانبول با همه زیبایی های رنگارنگش زمانی جذاب تر می شود که قیمت پرواز ، هتل و یا تور استانبول در مقایسه با سفرهای خارجی دیگر و حتی در بعضی مواقع از تورهای داخلی پایین تر استو گردشگران ایرانی می توانند با کمترین. بودجه تجربه یک سفر خارجی به یادماندنی را داشته باشند
ارزان بودن قیمت هتل استانبول ، بلیط هواپیما استانبول و حتی تور استانبول دلایل مختلفی دارد ، از جمله فاصله کم ترکیه از ایران و عرضه تعداد زیادی هتل ، پرواز و تور استانبول در بازار آژانس های مسافرتی که موجب رقابت و کاهش قیمت آن می شود. گذشته از آن قیمت غذا ، تفریحات ، حمل و نقل و. . در استانبول بسیار ارزان استو در نهایت تمامی عوامل موثر در هزینه سفر موجب می شود تا شما سفری ارزان به استانبول این شهر تاریخی و زیبا داشته باشید. البته این دلیل نمی شود که شما پول کمی همراه خود به استانبول ببرید چرا که مراکز خرید استانبول خرید را برای هر شخصی لذت بخش می کند حتی آقایان! بیشتربرندهای معتبر ترک و اروپایی در مراکز خرید استانبول شعبه دارند و با ارائه محصولات با کیفیت در حال رقابت با یکدیگر هستند به ویژه فروشگاه های لباس که با انواع مدل ها و طرح های خود گردشگران را وسوسه به خرید می کنند.

بلیط هواپیما استانبول
بلیط چارتر استانبول در زمان های خلوتی به 100 هزار تومان نیز می رسد اما به صورت معمول و میانگین قیمت بلیط هواپیما استانبول ( قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول رفت و برگشت) با یکی از ایرلاین ها حدود 700 هزار تومان استکه بسته به کیفیت ایرلاین متغیراست.

رزرو هتل استانبول
قیمت هتل در استانبول بسیار متفاوت است؛چرا که بسته به منطقه هتل ، درجه و امکانات هتل قیمت ها کم و زیاد می شود ، اما در زمان های خلوتی می توان با 100 هزار تومان برای هر شب اقدام به رزرو هتل استانبول کرد. با در نظر گرفتن تمامی این خدمات یعنی بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل استانبول با بودجه ای در حدود 1 میلیون می توان به یک سفر چند روزه و با کیفیت استانبول رفت.

برای اطلاع از شرایط رزرو هتل در استانبول یا خرید تور استانبول با شماره 02634449642 تماس بگیرید.

در استانبول علاوه بر این که ایرانی ها و فارسی زبان های بسیاری هستند ، شما با دانستن زبان انگلیسی هم می توانید نیازهای خود را در استانبول برطرف کنید با این حال دانستن چند اصطلاح اولیه زبان ترکی استانبولی می تواند کمک زیادی به شما بکند و تجربه صمیمانه تری از برخورد با شهروندان استانبول برای شما بسازد
در اینفوگرافی زیر می توانید چند اصطلاح ساده ترکی استانبولی اما کاربردی را با معادل فارسی آن ها مشاهده کنید و به خاطر بسپارید

جاذبه های دیدنی استانبول

مسجد ایاصوفیه یکی از شاهکارهای معماری و تاریخی در استانبول است. ایاصوفیه دیرزمانی کلیسای جامع ارتدوکس بوده است مسجدی که تحسین هر بیننده و گردشگری را برمی انگیزد و همیشه یکی از نمادهای شهر استانبول بوده کهدر خط افق این شهر مانند یک تابلوی زیبا نمایان شده است

تنگه بوسفور: باریکه آبی در کشور ترکیه است که دریای سیاه را به دریای مرمره می پیوندد. این تنگه دو قاره اروپا و آسیا را به هم متصل می کند و در نوع خود بی همتاست.

برج گالاتا : یکی از مرتفع ترین و قدیمی ترین برج های استانبول است که برج مسیح نیز نامیده می شود. اگر می خواهید منظره 360 درجه از استانبول را ببینید به برج گالاتا سربزنید. گفته می شود که احمد چلبی ، از اهالی ترکیه اولین شخصی بوده است که در قرن ۱۷ ، از برج گالاتا پرواز کرده است.

کاخ توپکاپی: مکانی که برای این کاخ در نظر گرفته شده بسیار منحصربفرد است ، هزار سال پیش نیز امپراطوران بیزانسی این زمین را برای قصرهای خود انتخاب کرده بودند. این کاخ در یک شبه جزیره تاریخی قرار دارد و از یک چشم انداز فوق العاده برخوردار است.

مسجد سلطان احمد: با معماری زیبا و شش مناره ی آبی رنگش به مسجد آبی معروف شده است و یکی از زیباترین شاهکارهای معماری اسلامی است. سلطان احمد همیشه می خواست مسجدی بسازد که با مسجد ایاصوفیه برابری کندو در این راه هم موفق شد.
کشتی سواری در تنگه بسفور یک نمای کلی زیبا از شهر پیش روی شما قرار داده است و در هر دو سواحل آسیایی و اروپایی این آبراهه ی مشهور با چشم اندازهای شگفت انگیزی برای عکس انداختن روبرو می شوید و می توانید از اینکه در میان اروپا و آسیا سفر کرده اید به خود ببالید.

کاخ دولما باغچه ، کاخی بزرگ با سبک معماری ایتالیایی و فرانسوی که تا سال 1918 محل استقرار سلاطین از جمله آتاتورک بوده است ، این کاخ زیبا در کناره ساحلی بسفور واقع شده است.

برج میدن استانبول ، از دوره بیزانسی قرون وسطی ، یک برج شناخته شده در وسط تنگه بسفر واقع شده که هم برج فانوس دریایی ، برج ساعت و هم محل قرنطینه بود. بنابر افسانه ها ، توسط پدری ساخته شد که پیشگویی به او گفته بود دخترش در اثر نیش مار می میرد و مرد برای محافظت از دخترش ، او را به بالای برج می آورد ، اما ماری که در سبد میوه پنهان شده بود به دختر نیش می زند و پیش بینی پیشگو به حقیقت تبدیل می شود.

اگر هنوز برای سفر خود برنامه ریزی نکرده اید همین حالا برای خرید بلیط هواپیما استانبول و همچنین رزرو هتل استانبول خوداقدام کنید؛ چرا که سفر به استانبول نیازی به ویزا ندارد و در هر لحظه کهتصمیم سفر بگیرید می توانید چمدان خود را ببندید و راهی فرودگاه شوید.

اطلاعات ضروریدرباره سفربه استانبول
استانبول دارای 2 فرودگاه بین المللی است. فرودگاه آتاتورک استانبول که در منطقه یزیلکویبخش اروپایی استانبول واقع شده است و تا مرکز شهر حدودا 20 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه سابیها گوکچن استانبول که در بخش آسیایی استانبول و در منطقه پندیک واقع شده است در فاصله ۲۰ کیلومتری (تقریبا 20 دقیقه) شرقی از طرف آسیایی و ۴۵ کیلومتری (تقریبا 45 دقیقه) شرقی اروپایی مرکز شهر قرار دارد جالب است بدانید این فرودگاه دومین فرودگاه شهر استانبول است و نام خود را از اولین خلبان زن هواپیماهای جنگی در دنیا و اولین زن خلبان ترکیه ، صبیحه گوکچن گرفته است. فاصله فرودگاه آتاتورک استانبول از فرودگاه سابیها گوکچن استانبول حدودا 60 کیلوتر و فاصله زمانی آن 1 ساعت است.

فستیوال خرید استانبول
امسال فستیوال خرید استانبول 10 الی 25 تیربرگزار خواهد شد که فرصت مناسبی جهت خرید پوشاک و وسایل دیگر است ، این فرصت طلایی را استفاده کنید و همین الانبلیط هواپیماورزرو هتلخود را به صورت آنلاین از سایت تریپ انجام دهید.
جشنواره خرید استانبول یکی از مهم ترین جشنواره های ترکیه محسوب می شود که هر ساله به مدت چند هفته در استانبول برگزار می شود و علاوه بر مردم استانبول ، علاقه مندان زیادی از سایر کشورها را نیز به سوی خود می کشاند. در جشنواره خرید استانبول علاوه بر اینکه محصولات مختلف با تخفیف های بسیار مناسب و ویژه ارائه می گردند ، فعالیت های مختلف فرهنگی نظیر نمایش ، کنسرت ، راهپیمایی و همچنین بازی هایی برای کودکان و مسابقات گوناگون برگزار می گردد.
مراکز خرید و فروشگاه ها تخفیف های ویژه ای را برای خریداران در نظر می گیرند و فروشگاه ها تا ساعات اولیه شب و گاه به صورت 24 ساعته باز هستند و این امر سبب می شود تا شهر استانبول در زمان برگزاریجشنواره خرید استانبولبه شهری خاص تبدیل شود.
امتیازهای شرکت درجشنواره خرید استانبولتنها به امکان خرید اجناس و برندهای معروف با تخفیف های بسیار ویژه محدود نمی شود ، بلکه می توان از فرصت شرکت در قرعه کشی های غافلگیرکننده با هدایای شگفت انگیز نیز بهره برد. همچنین می توان در طول برگزاریجشنواره خرید استانبولاز کنسرت ها ، مسابقات و نمایشگاه های اختصاصی مد و لباس لذت برد. علاوه بر این ارزانترین مراکز خرید استانبول در این شهر منتظر شما هستند تا کالاهایبا کیفیت و ارزانی به شما عرضه کنند تا بتوانید با دست پر به ایران بازگردید.

بهترین مراکز خرید استانبول
مرکز خرید پالادیوم استانبول
مرکز خرید ایستینه پارک استانبول
مرکز خرید زورلو استانبول
مرکز خرید آک مرکز استانبول
مرکز خرید کاتیون استانبول
مرکز خرید اولیویوم استانبول
مرکز خرید نیشان تاشی استانبول
مرکز خرید برج های ترامپ استانبول
مرکز خرید فروم استانبول
مرکز خرید جواهیر استانبول
مرکز خرید آستوریا استانبول
مرکز خرید نشان تاشی استانبول
مرکز خرید سفیر استانبول
مراکز خرید خیابان استقلال استانبول


  • جاذبه‌های گردشگری استانبول

    استانبول به خاطر رستوران های تاریخی غذاهای دریایی اش معروف است. بسیاری از محبوب‌ترین و مجلل‌ترین رستوران‌های غذاهای دریایی شهر در سواحل بسفر قرار دارند (به ویژه در محله‌هایی مانند اورتاکوی ، ببک ، آرناووتکوی ، ینیکوی ، بیلربی و چنگل‌کوی). Kumkapı در امتداد دریای مرمره دارای یک منطقه عابر پیاده است که میزبان حدود پنجاه رستوران ماهی است. رستوران‌های با غذاهای خارجی عمدتاً در مناطق بی‌اغلو ، بشیکتاش ، شیشلی و کادی‌کوی متمرکز هستند.

    جزایر پرنس که در 15 کیلومتری مرکز شهر قرار دارند ، به‌خاطر رستوران‌های غذاهای دریایی‌شان نیز محبوب هستند. جزایر پرنس به دلیل رستوران‌ها ، عمارت‌های تابستانی تاریخی ، و خیابان‌های آرام و بدون ماشین ، مقصد تعطیلات محبوب استانبولی‌ها و گردشگران خارجی است.

    تعدادی از جاذبه‌های گردشگری استانبول عبارتند از موزه ایاصوفیا ، مسجد سلطان احمد ، برج دختر ، مینیا تورک ، تنگه بسفر ، روملی حصار ، یدی کوله (هفت برج) ، برج گالاتا ، کاخ توپکاپی ، کاخ بیلر بی ، کاخ چراغان ، کاخ دلمه‌باغچه تپه‌های چاملیجا (بام استانبول) ، جزیره بیوک آدا (یا پرنسس) ، موزه هنرهای اسلامی ترکیه ، موزه باستان‌شناسی ، موزه فرش ترکیه ، بازار بزرگ استانبول (کاپالی چارشی) ، میسیر چارشیسی (بازار ادویه) ، موزه موزاییک واقع در بازار پشت ایاصوفیه ، موزه قالی واقع در مسجد سلطان احمد.

    خیابان عبدی ایپکچی در نیشانتاشی ، منطقه خرید گالاتاپورت در کاراکوی و خیابان بغدات در سمت آناتولی شهر به مناطق خرید گران قیمت تبدیل شده اند. دیگر نقاط کانونی برای خرید ، اوقات فراغت و سرگرمی عبارتند از Nişantaşı ، Ortaköy ، Bebek ، و Kadıköy. این شهر دارای مراکز خرید متعددی است ، از تاریخی تا مدرن. استانبول همچنین دارای یک زندگی شبانه تاریخی است که مشخصه مشخص شهر برای قرن هاست.

    حدود سه میلیون نفر در روزهای آخر هفته از خیابان استقلال بازدید می کنند. بازار بزرگ که از سال 1461 فعالیت می‌کند ، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان است. بازار محمودپاشا یک بازار روباز است که بین بازار بزرگ و بازار مصر امتداد دارد که از سال 1660 بازار عمده ادویه استانبول بوده است.

    Galleria Ataköy با افتتاح آن در سال 1987 ، عصر مراکز خرید مدرن را در ترکیه آغاز کرد. از آن زمان ، مراکز خرید به مراکز خرید اصلی خارج از شبه جزیره تاریخی تبدیل شده اند. اکمرکز در سال های 1995 و 1996 از سوی شورای بین المللی مراکز خرید عناوین "بهترین مرکز خرید اروپا" و "بهترین مرکز خرید جهان" را دریافت کرد. İstinye Park در İstinye و Zorlu Center در نزدیکی Levent از جدیدترین مراکز خرید هستند که شامل فروشگاه‌های برترین برندهای مد جهان است.





© 2024 - 1402 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مشاوران سفر می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ