Loading ..
صفحه اول تورهای آلمان تورهای کلن تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن تکمیل ظرفیت

بازدید نمایشگاه شیرینی‌ شکلات - 4 روز کلن

اقامت: هتل رادیسون بلو ( هتل چهار ستاره )

بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی ISM ، بزرگترین نمایشگاه شیرینی ، شکلات و تنقلات کلن آلمان
حرکت از تهران ، تهران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

لوفت هانزا
هواپیمایی لوفت هانزا


خدمات تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن


ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)
بیمه مسافرتی سامان تا سقف 50,000 یورو
ویزای توریستی
راهنمای فارسی زبان همراه تور
3 وعده صبحانه

تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن ، 4 روز کلن ، هتل رادیسون بلو ، سفر گروهی 4 روزه ( 4 روز و 3 شب ) هوایی
نمایشگاه شیرینی شکلات ism یکی از بزرگترین نمایشگاه ها در این زمینه می‌باشد. اولین و پیشرو ترین نمایشگاه در زمینه شیرینی و شکلات می‌باشد که ایده ها و نواوری های جدید در این حوزه را در نمایشگاه شیرینی شکلات ism یافت میکنید. قسمت جدید که به این نمایشگاه اضافه شده است بخش prosweet است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است که صنعت های جدید در زمینه شیرینی و شکلات را معرفی می‌کند.

شرایط و مقررات مهم

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.
با نزدیک شدن به تاریخ حرکت ، امکان افزایش قیمت بلیط توسط شرکت هواپیمایی وجود دارد ، لذا پیشنهاد می کنیم در صورت قطعی بودن سفر خود ، هرچه سریع تر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید ، تهیه بلیط را می توانید به همکاران مشاوران سفر بسپارید و یا شخصاً نسبت به تهیه بلیط اقدام فرمایید.
هتل های این تور طبق جدول فوق رزرو شده اند ، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته در هتل ها ، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده همسفران است.
تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری یا کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود به کشور مقصد) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده همسفران محترم است.
هزینه بار اضافی در پروازهای بین المللی و پروازهای داخلی کشورها بر عهده مسافر می باشد ، لطفا در هنگام ثبت نام ، مقدار بار مجاز خود را سوال نمایید.
این تور بصورت اختصاصی در تاریخ مورد نظر همسفران ، بصورت گروهی یا انفرادی قابل اجرا می باشد.
برای راحتی همسفران ، معادل ریالی مبالغ ارزی جدول فوق ( به نرخ روز ) از همسفران عزیز دریافت خواهد شد.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

لباس گرم
دارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی
عینک آفتابی
یک دست لباس اضافه
کیسه خواب یا پتو‌مسافرتی

برای تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن چه مدارکی لازم داریم؟

اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر
شناسنامه

در تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی ISM ، بزرگترین نمایشگاه شیرینی ، شکلات و تنقلات کلن آلمان

دانستنی‌های تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن

آیا پس از اینکه تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در tripadvisors.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور کلن بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای کلن در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز کلن ، مسافت پرواز ، درجه هتل کلن ، خدماتی که هتل کلن به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور کلن هستند. برای اطلاع از قیمت تور کلن بهترین راه این است به سایت tripadvisors.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی tripadvisors.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور کلن به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای کلن تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به کلن با توجه به شرایط آب و هوای کلن فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که کلن خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به کلن سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان کلن را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری کلن و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان کلن را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان کلن چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری کلن را بخرید چون معمولا وقتی تورهای کلن از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری کلن از جمله تورهای ارازن کلن هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان کلن انتخاب هتل های ارزان کلن و پروازهای ارزان کلن است. هتل های 3 ستاره کلن و هتل های 2 ستاره کلن از جمله هتل های ارزان کلن هستند. همچنین پروازهای چارتری کلن هم در مقایسه با پروازهای دیگر کلن خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان کلن باید پروازهای چارتری ارزان کلن را با هتل های ارزان کلن رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به کلن در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان کلن باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای کلن نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای کلن و هتل های کلن خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان کلن را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان کلن این است که تور زمینی کلن را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس کلن و یا بلیط قطار کلن در کنار هتل های ارزان کلن می‌توانید با تور ارزان به کلن سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا کلن وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور کلن فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور کلن به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور کلن هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در کلن ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور کلن باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور کلن گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان کلن سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور کلن همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان کلن را خریداری نمایید

آفر تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن چیست؟

آفرهایی که tripadvisors.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان کلن به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور کلن در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور کلن را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر کلن در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 کلن نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور کلن خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری کلن باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که tripadvisors.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور کلن لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن

امتیاز مسافران به تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور نمایشگاه شیرینی و شکلات کلن
نظری ثبت نشده است


  • جاذبه‌های گردشگری کلن

    درباره کلن می‌توان گفت که این شهر با مساحت ۴۰۵ کیلومتر مربع در غرب آلمان ، در ایالت نوردهیم وستفالین ، کنار رودخانه ی راین واقع است. کلن با ۹۹۵ ، ۳۹۷ نفر جمعیت (۲۰۰۷) ، چهارمین شهر پر جمعیت آلمان است. کلن در یکی از پرتراکم ترین مناطق آلمان و اروپا قرار گرفته است. چندین شهر ، از جمله شهرهای دوسلدرف ، دویسبورگ ، اسن ، بوخوم ، دورتموند ، بن ، لورکوزن و مونشن گلادباخ در همسایگی آن واقعند.
    خیابان های هوهه ، شیلدرگاس و ارن (Ehren) از مراکز خرید این شهر هستند. نام رسمی‌موزه شکلات کلن ، ایم هوف ، شوکولادن است و حاوی تاریخچه ی سیصد سال های شکلات است. درختان زنده کاکائویی موزه ، در اطاقی مخصوصی نگهداری می‌شوند و طرز تهیه ی شکلات در موزه نمایش داده می‌شود.





© 2024 - 1402 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مشاوران سفر می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ