Loading ..
صفحه اول تورهای فرانسه تورهای پاریس تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا تکمیل ظرفیت

نمایشگاه مواد غذایی اروپا - 4 روز پاریس

اقامت: هتل هیلتون ( هتل پنج ستاره تاپ )

بازدید از تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا
حرکت از تهران ، تهران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

ایرفرانس
هواپیمایی ایرفرانس


خدمات تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا


ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)
بیمه مسافرتی سامان تا سقف 50,000 یورو
ویزای توریستی
تیم سرپرستی
راهنمای فارسی زبان همراه تور
3 وعده صبحانه

تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا ، 4 روز پاریس ، هتل هیلتون ، سفر گروهی 4 روزه ( 4 روز و 3 شب ) هوایی
نمایشگاه مواد غذایی اروپا ( FI EUROPE&NI ) یکی از مهم ترین رویداد در صنعت غذا و آشامیدنی در دنیاست که در شهر پاریس و در تاریخ 03 الی 05 دسامبر برگزار می‌گردد.این نمایشگاه هر دو سال یکبار در بزرگترین شهر اروپا برگزار می‌گردد.

شرایط و مقررات مهم

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.
با نزدیک شدن به تاریخ حرکت ، امکان افزایش قیمت بلیط توسط شرکت هواپیمایی وجود دارد ، لذا پیشنهاد می کنیم در صورت قطعی بودن سفر خود ، هرچه سریع تر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید ، تهیه بلیط را می توانید به همکاران مشاوران سفر بسپارید و یا شخصاً نسبت به تهیه بلیط اقدام فرمایید.
هتل های این تور طبق جدول فوق رزرو شده اند ، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته در هتل ها ، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده همسفران است.
تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری یا کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود به کشور مقصد) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده همسفران محترم است.
هزینه بار اضافی در پروازهای بین المللی و پروازهای داخلی کشورها بر عهده مسافر می باشد ، لطفا در هنگام ثبت نام ، مقدار بار مجاز خود را سوال نمایید.
این تور بصورت اختصاصی در تاریخ مورد نظر همسفران ، بصورت گروهی یا انفرادی قابل اجرا می باشد.
برای راحتی همسفران ، معادل ریالی مبالغ ارزی جدول فوق ( به نرخ روز ) از همسفران عزیز دریافت خواهد شد.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

لباس گرم
دارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی
کرم ضدآفتاب
قمقمه آب
عینک آفتابی
یک دست لباس اضافه
بالش گردنی
کیسه خواب یا پتو‌مسافرتی

برای تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا چه مدارکی لازم داریم؟

اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر
شناسنامه

در تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

بازدید از تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا

دانستنی‌های تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا

آیا پس از اینکه تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در tripadvisors.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور پاریس بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای پاریس در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز پاریس ، مسافت پرواز ، درجه هتل پاریس ، خدماتی که هتل پاریس به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور پاریس هستند. برای اطلاع از قیمت تور پاریس بهترین راه این است به سایت tripadvisors.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی tripadvisors.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور پاریس به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای پاریس تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به پاریس با توجه به شرایط آب و هوای پاریس فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که پاریس خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به پاریس سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان پاریس را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری پاریس و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان پاریس را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان پاریس چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری پاریس را بخرید چون معمولا وقتی تورهای پاریس از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری پاریس از جمله تورهای ارازن پاریس هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان پاریس انتخاب هتل های ارزان پاریس و پروازهای ارزان پاریس است. هتل های 3 ستاره پاریس و هتل های 2 ستاره پاریس از جمله هتل های ارزان پاریس هستند. همچنین پروازهای چارتری پاریس هم در مقایسه با پروازهای دیگر پاریس خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان پاریس باید پروازهای چارتری ارزان پاریس را با هتل های ارزان پاریس رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به پاریس در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان پاریس باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای پاریس نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای پاریس و هتل های پاریس خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان پاریس را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان پاریس این است که تور زمینی پاریس را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس پاریس و یا بلیط قطار پاریس در کنار هتل های ارزان پاریس می‌توانید با تور ارزان به پاریس سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا پاریس وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور پاریس فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور پاریس به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور پاریس هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در پاریس ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور پاریس باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور پاریس گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان پاریس سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور پاریس همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان پاریس را خریداری نمایید

آفر تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا چیست؟

آفرهایی که tripadvisors.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان پاریس به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور پاریس در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور پاریس را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر پاریس در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 پاریس نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور پاریس خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری پاریس باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که tripadvisors.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور پاریس لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا

امتیاز مسافران به تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور نمایشگاه مواد غذایی اروپا
نظری ثبت نشده است


  • جاذبه‌های گردشگری پاریس

    موزه لوور پاریس - قبل از اینکه به سراغ سایر جاهای دیدنی این شهر بروید باید خودتان را برای گشت و گذار در موزه لوور آماده کنید. این موزه مجموعه ای بی نظیر و کامل از اشیای تاریخی و فرهنگی جهان را در خود جای داده است و یکی از بزرگ ترین موزه های جهان به شمار می رود.
    این موزه در دل خود آثار ارزشمندی دارد که از جمله آن ها می توان به اشیای به دست آمده از مصر باستان، هخامنشیان و بین النهرین اشاره کرد.

    کلیسای نوتردام در پاریس - هیچ با خودتان فکر کرده اید که چه می شد اگر در یک بنای قدیمی 800 ساله راه می رفتید و زیبایی هایش را کاوش می کردید؟ اگر دلتان یک بنای قدیمی و جذاب می خواهد سری به کلیسای نوتردام بزنید. این کلیسا قدمتی 850 ساله دارد و یکی از کلیساهای کاتولیک مهم فرانسه به حساب می آید. ساخت این کلیسا در سال 1163 میلادی به دستور اسقف پاریس آغاز شد و در زمان زندگی او بخش های مهم اش ساخته شد. بخش اعظمی از شهرت این کلیسا به داستان ویکتورهوگو به نام گوژپشت نوتردام بر می گردد.

    کاخ لوکزامبورگ پاریس - حرف و حدیث های زیادی درباره کاخ لوکزامبورگ پاریس وجود دارد. برخی از افراد بر این باورند که ماریا دمیچی که بیوه شاه هنری چهارم بود تصمیم گرفت تغییراتی در این کاخ ایجاد کند. او تلاش کرد خاطرات کودکی اش را در میانه باغ هشت هکتاری لوکزامبورگ بکارد و آن را به فضایی زیبا و مجلل تبدیل کند.

    طاق پیروزی پاریس - طاق پیروزی پاریس که خیلی ها آن را به اسم دروازه پیروزی نیز می شناسند در انتهای خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است. این طاق برای قدردانی از زحمات سربازان فرانسوی ساخته شد و بعدها به یک مکان توریستی و گردشگری بدل گردید.

    برج ایفل - نوبتی هم که باشد نوبت به بررسی یک برج مشهور می رسد که آن را برج ایفل می نامند. برج ایفل محبوب ترین نماد شهر پاریس به حساب می آید و سالانه مسافران زیادی را به سمت خود می کشد. بهتر است بدانید که وزن این برج بین 7300 تا 1000 تن تخمین زده شده است و در ساخت آن بیش از 18 هزار قطعه به کار رفته است. برج ایفل در میدان شان دو مارس و در کنار رودخانه ای به نام رودخانه سن قرار گرفته است.

    سوغات پاریس - خرید سوغاتی یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می توان در طول سفر انجام داد. زمانی که به شهر پاریس سفر می کنید باید اطلاعات زیادی درباره سوغاتی هایش داشته باشید. هیچ چیز بدتر از این نیست که به پاریس سفر کنید و دست خالی از آن برگردید. در میان سوغاتی های مختلفی که می توانید در این شهر پیدا کنید مواردی همچون کلاه بِرِه، لباس مارینی یِر، شیرینی ماکرون، شکلات، پنیر و عطر از طرفداران خاصی برخوردار است.

    خیابان شانزلیزه - خیابان شانزلیزه یکی از معروف ترین و محبوب ترین خیابان هایی است که در پاریس جلوه گری می کند. این خیابان میزبان رستوران ها، کافه ها و مغازه های مختلفی است و در آن یادمان طاق پیروزی نیز به چشم می خورد.





© 2024 - 1402 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مشاوران سفر می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ