نمایشگاه سفر گوانگجو (GITF) از ۲۷ الی ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر گوانگجو کشور چین برگزار می گردد. نمایشگاه سفر گوانگجو (GITF) تخصصی ترین نمایشگاه تجاری گردشگری در آسیای جنوب شرقی است. این نمایشگاه به عنوان پنجره صنعت گردشگری در آسیا، یکی از رویدادهای مهم سفر، گردشگری، هتلداری، صنعت گردشگری رویداد ها، مسافرت تجارتی، شرکت های مسافرتی، تور و مناطق گردشگری است.
نمایشگاه سفر چین به عنوان یکی از پرنفوذ ترین نمایشگاه های مرتبط با مسافرت های راه دور، توجه گسترده ای از صنعت گردشگری را با اولین دوره خود در ٢٣ سال پیش دریافت کرد. این نمایشگاه توسط غرفه داران داخلی و خارجی برای معرفی و ترویج نوآوری های خود پشتیبانی می شود. برنامه های متنوع مانند معرفی کشور ها، کارگاه ها و سخنرانی ها، این نمایشگاه را به یک تجربه زیبا برای همه بازدید کنندگان تبدیل کرده است. نمایشگاه گردشگری گوانگجو یک راهنما برای صنعت گردشگری در آسیا است. تصمیم گیرندگان شرکت های مستقل فردی با حضور در این رویداد می توانند به ایجاد روابط جدید یا تقویت روابط تجاری موجود بپردازند. محصولات اصلی این نمایشگاه شامل خطوط هوایی، هتل ها، شرکتهای اجاره اتومبیل، شرکت های رزرو آنلاین، کارت های اعتباری، آژانس های مسافرتی است.
چرا باید در نمایشگاه سفر چین شرکت کنیم؟
١. نمایشگاه مسافرت گوانجو بهترین فرصت برای ورود به بازار وسیع چین و همچنین دروازه ای برای ورود به بازارهای بین المللی متنوع گوانگدونگ، بزرگترین منبع بازار گردشگری چین است.
٢. انتظار می رود بیش از ٧٨٠ خریدار و نزدیک به ٩٥٠ غرفه دار در فضایی به مساحت ٢٣٠٠٠ متر مربع از ٤٣ کشور و منطقه به نمایشگاه سفر و مسافرت گوانجو٢٠٢٠ بپیوندند.
٣. گوانجو بازار مرکزی جنوب چین است:
سومین شهر بزرگ چین
شهر مرکزی چین جنوبی
نزدیک به هنگ کنگ و ماکائو
١٣٠ پرواز بین المللی
بیش از ٦٠ پرواز به مقصد خارج از کشور
٧٢ ساعت حمل و نقل بدون ویزا در گوانجو، از ژوئن ٢٠١٣
بازدیدکنندگان نمایشگاه سفر و گردشگری گوانگجو:
مخاطبان گردشگری چین شامل مدیران داخلی، دانشمندان و مدیران سفر، گردشگری، هتلداری، صنعت گردشگری رویداد ها، سفرهای تجاری، شرکت های مسافرتی، تورگردان ها هستند که شامل مشاغل زیر نیز می شوند:
مجریان تور
گردشگری رویدادها (جلسات، کنفرانس ها، نمایشگاه ها)
مدیریت شرکت های سفری بزرگ
سفر های شخصی لوکس و گران
بخش های اصلی نمایشگاه مسافرت چین :
انجمن گردشگری / دفتر کنفرانس و رویداد / اتحاد گردشگری
شرکت هواپیمایی / اتحاد خطوط هوایی / نمایندگان خطوط هوایی
هتل / گروه هتل ها / مسافرخانه ها
خطوط دریایی/ قایق بادبانی و باشگاه های بادبانی
گلف و باشگاه گلف
اماکن دیدنی / شهربازی
باشگاه تور رانندگی
تورهای شخصی
تورهای موضوعی
خط رزرو
اپراتور سفر
شرکت مدیریت مقصد
مدیریت رویداد و کنفرانس
انگیزه سفر
اجاره اتومبیل
محصولات مالی گردشگری
مهاجرت سرمایه گذاری / تحصیل در خارج
گردشگری املاک و مستغلات
برنامه ریزی شهری / طراحی چشم انداز
خدمات فناوری اطلاعات صنعت سفر
تقیسم بندی خریداران نمایشگاه مسافرت گوانگجو در دوره قبل:
١. بر اساس مناطق شرکت کننده
٣٦ درصد از خارج از کشور
٦٤ درصد از چین (شامل هنگ کن، ماکائو و تایوان)
٢. بر اساس گروه های شرکت کننده
تورگردان ها ١٠/٤٧ درصد
کنفرانس و رویدادهای تجاری ٣٠/٤٠ درصد
شرکت های مدیریت سفر ٧٠/٥ درصد
سفرهای لوکس وگران ٩٠/٦ درصد
٣. بر اساس شغل
تصمیم گیرندگان ١٦ درصد
خریدار بالفعل ٤٨ درصد
خریدار بالقوه ٣٦ درصد