Loading ..
انواع ویزا در امارات


انواع ویزا در امارات

1- ویزای ترانزیت : مدت این ویزا 14 روز است و روز ورود و خروج محاسبه نمی شود. این ویزا از طرف اداره مهاجرت دبی صادر می شود. این ویزا قابل تمدید نمی باشد. اعتبار این ویزا از تاریخ صدور ، 14 روز می باشد و در صورت عدم استفاده در این مدت از درجه اعتبار ساقط می شود. البته در بعضی از مواقع ، فرودگاه دبی حتی تا یک ماه پس از صدور نیز به مسافر اجازه ورود می دهد.
2- ویزای توریستی : این ویزا یک ماهه می باشد و امکان تجدید زمان آن وجود ندارد. این ویزا به ایرانیان و شهروندان 33 کشور ذکر شده در قسمت ویزای زیارتی تعلق نمی گیرد.
3- ویزای زیارتی ( Visit Visa): این ویزا یک ماهه می باشد که 30 روز دیگر نیز بصورت رایگان به آن افزوده می شود و می توان آن را یک ماه دیگر نیز تمدید نمود که در مجموع دارنده آن می تواند 90 روز در دبی بماند. در این ویزا روزهای ورود و خروج نیز محاسبه می شوند. مدت اعتبار این ویزا از تاریخ صدور دو ماه می باشد. در صورت انقضای مدت اعتبار و عدم استفاده از آن ، کفیل می تواند تقاضای تمدید آن را برای دو ماه دیگر بنماید و این کار می تواند یکبار دیگر نیز تکرار گردد که جمعا مدت اعتبار این ویزا به 6 ماه خواهد رسید. شهروندان کشورهایی که در جدول زیر مشاهده می کنید ، می توانند ویزای خود ( ویزای زیارتی) را به صورت رایگان در هنگام ورود به فرودگاه دبی دریافت نمایند.
نکات مهم:
از صدور ویزا برای زنان مجرد زیر 30 سال معمولا جلوگیری می شود مگر اینکه همراه پدر و برادر خود قصد سفر داشته باشند.
صدور ویزا برای افراد بالای 55 سال نیز بسیار مشکل می باشد.
در صورت عدم ترک کشور در تاریخ مقرر ، در فرودگاه دبی یک جریمه 100 درهمی به ازاء هر روز تاخیر از مسافر اخذ می شود.
در صورتی که قصد ورود به کشور امارات از طریق فرودگاه شهری غیر از دبی (ابوظبی ، شارجه و. .) را دارید ، می بایست ویزای ورود به همان شهر را تقاضا نمایید.


ویزای موقت ، ویزای دائم ، ویزای موقت ( ویزای ترانزیت ، ویزای توریستی یک ماهه غیر قابل تجدید ، ویزای زیارتی (Visit Visa) یا یک ماهه قابل تجدید )

ویزای امارات

امتیاز خوانندگان به وبلاگ انواع ویزا در امارات
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ انواع ویزا در امارات

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مشاوران سفر می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ