Loading ..
ییلاق دیلمان گیلان


ییلاق دیلمان گیلان

شمال یکی از محبوب ترین مقاصد ایران برای سفر است پس آشنایی با جاذبه هایش کمک می کند تا هنگام سفر به این خطه سرسبز بدانید از کجا دیدن کنید. شمال ایران جایی است که در آن تا چشم کار می کند جنگل، سرسبزی و گل و گیاه می بینید. مطمئنا جنگل ها یکی از مهمترین چشم اندازها و جاذبه های شمال هستند و شمال را بدون آن ها نمی توان تصور کرد.

دیلمان یکی از شهرهای گیلان است که به دلیل بودن در ارتفاعات، هوای سردی دارد پس برای سفر به این منطقه حتما لباس گرم همراه داشته باشید و خودتان را برای یک طبیعت گردی حسابی آماده کنید. دیلمان را بیشتر به خاطر طبیعت دلفریبش می شناسیم اما اینجا منطقه ای تاریخی هم هست؛ پیدا شدن آثار تاریخی در این منطقه نشان می دهد که  سال ها قبل از میلاد در اینجا زندگی غارنشینی در جریان بوده است. پوشش گیاهی و جانوری دست در دست هم داده اند تا نمای کلی این منطقه، سرسبز و تماشایی شود ولی  وجود کوهی بلند که قله اش برف پوشیده است در میان چمنزارها، چشم اندازی ناب را ایجاد کرده است. همانطور که از اسمش معلوم است ییلاق دیلمان آب و هوای خنکی دارد برای همین بهترین زمان رفتن به این ییلاق خوش آب و هوا، اواسط بهار تا انتهای تابستان  است. هر چند که دیلمان با درختان متنوع و انبوهش پاییز رنگارنگ و زیبایی دارد اما به دلیل ارتفاع زیاد، سردی هوا و بارندگی های شدید در پاییز گردشگران زیادی ندارد. برای رفتن به دیلمان از شهر رشت ۴۲ کیلومتر را طی کنید تا به لاهیجان برسید حالا به سمت سیاهکل بروید. بعد از رسیدن به سیاهکل مسیری ۴۵ کیلومتری به سمت دیلمان در پیش رو دارید، مسیری آسفالته و پرپیچ و خم که در پس هر پیچ، زیباترین چشم اندازهای طبیعی را در مقابل چشمانتان به نمایش می گذارد.


تا به حال بهشت گمشده گیلان سفر کرده‌اید؟ اگر بخواهیم نامی به لیست مقاصد طبیعت‌گردی گیلان اضافه کنیم، باید به ییلاق دیلمان اشاره کنیم که نامش در بین ییلاقهای دیدنی شمال می‌درخشد.

ییلاق دیلمان گیلان ، ییلاق دیلمان ، گیلان ، ییلاقات دیلمان گیلان ، دیلمان گیلان ، ییلاق ، دیلمان ، گیلان ، ییلاقات دیلمان ، ییلاقات گیلان

امتیاز خوانندگان به وبلاگ ییلاق دیلمان گیلان
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ ییلاق دیلمان گیلان

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مشاوران سفر می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ